Pip pip og godt nytår.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

444 visninger
8 svar
0 synes godt om
31. december 2009

Klumpe-dumpe

Hej Piger,

Håber I alle kom godt igennem julen.

Her gik julen ikke helt, som jeg havde håbet, men I kan tror Malucca fik MANGE gaver. Legetøj legetøj legetøj legetøj legetøj, og så lige en rigtig lækker Ticken to heaven flyverdragt.

Jeg selv fik gavekort. og det smukkeste ur, af min lille dronning Malutski.

Malucca har nu fundet udaf, hvordan man kravler.... Så hun har nu formået, at spise af hundeskålen og drikke af hundevandskålen

Den 23 var vi ved ørelægen, hvor Malucca blev punkteret på begge øre, i tirsdags var vi inde igen, da hun var pyldret og ikke ville spise... Men ørene var finde, men lægen kikkede hende i munde og der ligger 8 tænder, som lige er ved at bryde igennem

Elllers prøver jeg, at vænne mig til at min lille kravlenisse skal starte i dp.  (og jeg selv på arb. lige om snart)

I aften skal Malucca være ved mormor og morfar, mens jeg selv skal til fest.

Og så vil vi gerne ønske jer, og jeres dejlige børn et rigtig godt og lykkebringende nytår. Må solen skinne på jer alle igennem hele år 2010.

Knus fra Trine & Malucca.

Maluccas første pakke.

Mums det papir smager skønt

Overflod af gaver.

Hvem sagde jeg havde fået meget sukker; )

Også gaver den 25

Min første kælketur, og jeg har min nye flyverdragt på.

Sikke en fin nytårshat jeg har på.

Og så vil jeg gerne sende et Nytårs pysser til alle jer dejlige kvinder/piger og børn. Tak for alt i 2009.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. december 2009

Bondepigen

Årh billede nr. 4 og så det sidste!!! Hun er selvfølgelig skøn på alle billederne, men kan da slet ikke stå for hende på de to billeder. Dejlige pige!!!

Rigtig godt nytår til jer to dejlige piger osse!!!

Anmeld

31. december 2009

TbCp

Rigtig godt nytår til jer også!

Og med ønsket om at mødes til lidt messenger-fest ind imellem

Anmeld

1. januar 2010

anna-jonas

Godt nytår til både dig og Malutski..........håber at lykken tilsmiler jer i hele 2010.

Du er ude og fyre den af.............så når du læser dette, har du nok ondt i hovedet, og har kvalme. Håber at der var nogle søde, flotte og reelle mænd ved den fest, du var til.

Knus Mette

Anmeld

1. januar 2010

Klumpe-dumpe

bondepigen skriver:

Årh billede nr. 4 og så det sidste!!! Hun er selvfølgelig skøn på alle billederne, men kan da slet ikke stå for hende på de to billeder. Dejlige pige!!!

Rigtig godt nytår til jer to dejlige piger osse!!!

Tak søde håber også I kom godt ind i det nye år.

Anmeld

1. januar 2010

Klumpe-dumpe

TbCp skriver:

Rigtig godt nytår til jer også!

Og med ønsket om at mødes til lidt messenger-fest ind imellem

Ja både det og til irl fest i Aalborg.

Anmeld

1. januar 2010

Klumpe-dumpe

Anna-jonas skriver:

Godt nytår til både dig og Malutski..........håber at lykken tilsmiler jer i hele 2010.

Du er ude og fyre den af.............så når du læser dette, har du nok ondt i hovedet, og har kvalme. Håber at der var nogle søde, flotte og reelle mænd ved den fest, du var til.

Knus Mette

Tja hovedepinde har jeg nok ikke, men kvalme har jeg sikkert, dog ikke på pga. festen.

Men tjo festen var okay.... Vi var 13 voksne g 10 børn.

Håber I dejlige mennesker kom godt ind i det nye år.

Godt nytår og med ønske om at ses i det nye år.

Anmeld

1. januar 2010

Barbamama

hvor er hun sød!!!! Jeg drømte om hende her den anden nat. Jeg drømte vi var til fødselsdag og så sad I ved et langt bord og så kom jeg med Carla. Så sagde jeg til Carla: Se der sidder Malucca. Som om de kendte hinanden og så satte vi os ved jer og så vågnede jeg

Anmeld

1. januar 2010

lion

Godt nytår til dig og familien.

Sikke nogle gode billeder af din datter.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.