Modermælkserstatning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.969 visninger
10 svar
0 synes godt om
31. december 2009

Frejasmor

Hejsa alle sammen

Godt nytår til Jer alle....

Vi er lige gået fra NAN 1 til NAN 2, og det er lige som om Min datter ikke vil spise NAN 2.. Hun bliver sur og stritter imod når hun får flasken i munden..

Det skal lige siges at jeg ammer lidt ved siden af..

Mit spørgsmål er: E r der nogen af Jer der har oplevet det samme??

På forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. december 2009

Ni-ko-li-ne

hermann skriver:

Hejsa alle sammen

Godt nytår til Jer alle....

Vi er lige gået fra NAN 1 til NAN 2, og det er lige som om Min datter ikke vil spise NAN 2.. Hun bliver sur og stritter imod når hun får flasken i munden..

Det skal lige siges at jeg ammer lidt ved siden af..

Mit spørgsmål er: E r der nogen af Jer der har oplevet det samme??

På forhånd tak

Nikoline fik meget hård mave af NAN2..... den eneste forskel der er på NAN1 og NAN2 er at der er mere jern i NAN2.... og det er faktisk ikke nødvendigt at skifte... hvis man ikke ammer skal de små bare have 400ml MME indtil de er 1 år.

hvis ikke de små får 400ml MME om dagen skal de have jern dråber, de kan købes på apoteket:0)

Anmeld

31. december 2009

Frejasmor

ka-ri-na skriver:

Nikoline fik meget hård mave af NAN2..... den eneste forskel der er på NAN1 og NAN2 er at der er mere jern i NAN2.... og det er faktisk ikke nødvendigt at skifte... hvis man ikke ammer skal de små bare have 400ml MME indtil de er 1 år.

hvis ikke de små får 400ml MME om dagen skal de have jern dråber, de kan købes på apoteket:0)

Okay. Så jeg kan altså godt fortsætte med NAN 1???

Uden der sker noget

Anmeld

31. december 2009

kjeldsen

Ja jeg forsatte også bare med nan 1.

godt nytår

Anmeld

31. december 2009

Frejasmor

kjeldsen skriver:

Ja jeg forsatte også bare med nan 1.

godt nytår

Så jeg kan bare fortsætte med NAN 1, uden noget ekstra???

Anmeld

1. januar 2010

Ni-ko-li-ne

hermann skriver:

ja det kan du sagtens, så længe barnet indtager 400ml om dagen:=)

Anmeld

1. januar 2010

Bondepigen

hermann skriver:

Sådan har jeg altså ikke forstået det. Jeg mener det er hvis man giver 400 ml NAN 2, at man ikke behøver give d-dråber. Hvis man giver NAN1 mener jeg man skal give d-dråber. Det er jeg ret sikker på, at min SP sagde, men når de andre siger noget andet, så bliver jeg da helt i tvivl.

Men ellers kan du da kontakte SP og spørge.... Det ville jeg gøre, hvis jeg var i tvivl...

Anmeld

1. januar 2010

Frejasmor

bondepigen skriver:

Sådan har jeg altså ikke forstået det. Jeg mener det er hvis man giver 400 ml NAN 2, at man ikke behøver give d-dråber. Hvis man giver NAN1 mener jeg man skal give d-dråber. Det er jeg ret sikker på, at min SP sagde, men når de andre siger noget andet, så bliver jeg da helt i tvivl.

Men ellers kan du da kontakte SP og spørge.... Det ville jeg gøre, hvis jeg var i tvivl...

Ja jeg kontakter også min SP på mandag så jeg er helt sikker..

Anmeld

1. januar 2010

Ni-ko-li-ne

bondepigen skriver:

du skal give d-dråber uanset hvad.....

min SP sagde det ikke var nødvendigt med NAN2, hvis man sammenligner indholdsfortegnelserne, kan man også se at det kun er jern der er foreskellen... men det ekstra jern er slet ikke nødvendigt:0)

Anmeld

2. januar 2010

Bondepigen

ka-ri-na skriver:

du skal give d-dråber uanset hvad.....

min SP sagde det ikke var nødvendigt med NAN2, hvis man sammenligner indholdsfortegnelserne, kan man også se at det kun er jern der er foreskellen... men det ekstra jern er slet ikke nødvendigt:0)

Ej altså, jeg mente da jern.... Er vist lidt ramt efter i går aftes...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.