Sover meget

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

577 visninger
4 svar
0 synes godt om
31. december 2009

Findusinde

Jeg ved ikke helt om der er grund til bekymring, eller jeg skal bare være glad for at hun sover så meget som hun gør..

En dags rytme for Laura..

Hun bliver lagt i seng kl 21, sover somregel inden for et kvarters tid, vågner igen ved 23 tiden, og falder i søvn igen inden for ret kort tid. Hun vågner måske ydereligere 1-2 gange i løbet af natten, hvor hun får noget at spise, eller sin sut.. hun kommer op mellem 8-9 og sover så igen en times tid om formiddagen, hun bliver lagt ud i barnevognen mellem 12-13 og sover gerne 3 timer derude, igen sover hun lidt sidst på eftermiddagen, der har vi en hyggestund hvor hun sover ved mig.. Hun kan også godt sove en lille time i kravlegården først på aftenen.

Hun spiser godt, pludre, er glad, har våde bleer, og ellers trives hun fint!

Skal jeg være bekymret, eller har hun bare fået sin fars sovehjerte?

Godt nytår til jer alle!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. december 2009

Findusinde

Findusinde skriver:

Jeg ved ikke helt om der er grund til bekymring, eller jeg skal bare være glad for at hun sover så meget som hun gør..

En dags rytme for Laura..

Hun bliver lagt i seng kl 21, sover somregel inden for et kvarters tid, vågner igen ved 23 tiden, og falder i søvn igen inden for ret kort tid. Hun vågner måske ydereligere 1-2 gange i løbet af natten, hvor hun får noget at spise, eller sin sut.. hun kommer op mellem 8-9 og sover så igen en times tid om formiddagen, hun bliver lagt ud i barnevognen mellem 12-13 og sover gerne 3 timer derude, igen sover hun lidt sidst på eftermiddagen, der har vi en hyggestund hvor hun sover ved mig.. Hun kan også godt sove en lille time i kravlegården først på aftenen.

Hun spiser godt, pludre, er glad, har våde bleer, og ellers trives hun fint!

Skal jeg være bekymret, eller har hun bare fået sin fars sovehjerte?

Godt nytår til jer alle!

Det skal lige siges at hun er 3.5 mrd...

Anmeld

31. december 2009

Anja

Mine børn havde stort set samme rytme, så jeg vil da sige, at det er helt fint

Anmeld

31. december 2009

Mathilde

Jeg synes det lyder som en rigtig fin rytme Celina sover ikke helt lige så meget, men hun har også altid sovet lidt mindre om dagen end de fleste..

Hun sover også ca. 10-12timer om natten, men om dagen er det meget forskelligt og det er stadig svært at finde en rytme synes jeg...

Anmeld

31. december 2009

Nybagt mor

Uh - har gået og været små bekymret for om min lille mand sov for lidt, og han sover da ihvertfald væsentlig mindre end din pige!

Han sover igennem om natten fra ca kl 22 til om morgenen kl 07.

I løbet af dagen tager han så kun små hurtige powernaps - max 1/2 times ad gangen og max 3 gange dagligt!

Han er 8 uger gammel, så synes jo ikke det er helt nok for så lille en gut...

Synes da din version lyder væsentlig bedre end min (og her tænker jeg på hvad barnet har bedst af..) Men måske min lille dreng bare ikke har brug for så meget lige nu.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.