Nu har jeg jo ikk været på her så tit et stykke tid. Jeg har været uden energi til noget som helst.
Men jeg er blevet sygemeldt JUHU, det tog kun 1mdr fra jeg fik ondt første gang til mylighedserklæringen var skrevet under og jeg var sygemeldt. Jeg har ikk været på arbejde siden 29 nov og det kan mærkes på den gode måde.
Jeg har ikk bækkenløsning, men jeg fik ondt af alle de opgaver jeg kan lade på arbejdet efter 1 time, og jeg var INTET værd derhjemme.
Jeg har ondt hver dag men ikk så meget, lige for tiden driller lillemanden, sikke som han sparker og jeg kan ikk vende mig uden det gør ondt, eller gå for langt eller for hurtigt.
Men ellers har jeg stadigvæk tabt 10 kg, men lillemanden er blevet kontrolscannet og da jeg var 28+4 vejede han ca 1250g en flot vægt og de 4 mål de går efter sagde fra 28+0-29+0 så det passede jo fint.
Man er endelig begyndt at kunne se jeg er gravid. Jeg glæder mig mere og mere til 19 feb, håber bare ikk jeg går over tid. Vi har også fået lavet børnenes soveværelse klar, dejligt. Så nu sover vi i stuen og det tog ikke Cassandra lang tid at finde ud af vi ikk var inde i værelset mere.
Det bedste ved min sygemelding er at jeg kan være mor igen, og det kan min dejlige pige godt mærke. For hn er igen blevet morsyg, og mindre "stresset". Hun skal hele tiden give sin mor et kram, hænge lidt eller nusse "lillebror". Sikke som jeg glæder mig at se hende som storesøster. 
Jeg håber I alle får en hyggelig aften i dag og et godt nytår.
Anmeld