I aften er vi inviteret til nytårsfest, med mange af dem vi kender. Og vi har glædet os rigtig meget. MEN!
Jeg havde høj feber mandag, indtil ca middag tirsdag. Næsten ingen feber igår og slet overhovedet næsten ingen feber idag (Jeg tror bare det er træthed oven på de andre dage, det er ømhed i kroppen).
De sidste par dage har jeg haft lidt ondt i halsen. Ikke noget vildt, men igår kunne jeg ikke smage min mad, og havde ingen apetit. Idag er apppetit'en vendt tilbage og jeg kan smage igen. MEN! Jeg er vågnet med en drøbel på størrelse med et hus! Jeg har ikke som sådan ondt, den fylder bare meget.. Jeg kan sagtens synke, tale (selvom det lyder lidt sjovt
), og er i fint humør.
Spørgsmålet er: Ville I tillade jer selv at tage i byen i aften, i fare for at smitte andre? Jeg ville have det dårligt med, at være skyld i, at smitte nogen. Men så igen, mon ikke det værste er overstået? Kan jeg smitte nogen? Jeg tænker at jeg måske har/har haft halsbetændelse. Men eneste tegn er feberen - som er væk i mine øjne- og den hævede drøbel, som jeg føler er på retur..?
Jeg ville godt nok være ked af at misse i aften, for det bliver SÅ hyggeligt! Men kan jeg tillade mig at komme?
Hjælp!
Anmeld