Øv en træls situation....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

257 visninger
2 svar
0 synes godt om
30. december 2009

Bondepigen

...min storebror er havnet i.

Han blev skilt fra moderen til sine to piger forrige sommer, da hun havde fundet en anden (en gammel kæreste fra da hun var 16).

Min bror går så hele følelsesregistret igennem, og det gør deres to piger på nu 5 og 3 år osse. Nu har de så lige fundet sig til rette med den nye situation, og min storebror var begyndt at se lidt til en rigtig sød pige/kvinde. Så får han pludselig et langt brev fra eks'en som vil have ham tilbage.

Bliver bare så vred, hvorfor nu og ikke for et halvt år siden?! Min bror er nu helt i vildrede og har derfor gjort det forbi med hans nye kæreste, som han ikke synes fortjener at skulle holdes hen. Det er selvfølgelig fint nok, men tror bare han lige har smidt guld på gaden.

Selvfølgelig er det hans eget valg, og jeg kan da osse godt lide eks'en som egentlig er meget moden, men lige på det her område er hun godt nok Umoden.

Da min bror mødte hende, var hun osse lige tilbage og vende hos hendes eks inden hun besluttede sig for min bror. Nu det her.

Har en fornemmelse af, at hun ikke kan være alene og bare skal have en i baghånden. Måske blev hun bange, da min bror fandt en ny...

Men for pokker det er en svær én, for kommer min bror nogensinde til at stole på hende igen, hvis altså de finder sammen igen, og hvad med deres piger? Det er slemt nok at mor og far går fra hinanden én gang, men det ville være frygteligt for dem,hvis det skulle ske 2 gange.

Min bror er virkelig i vildrede, men vi andre kan jo ikke tage den beslutning for ham... Men han siger dog, at hun i hvert fald må bevise at hun kan være alene inden han kan tage beslutning om noget som helst, og det synes jeg er fair nok.... for hun kan jo ikke bare gå og have en i baghånden hele tiden, fordi hun ikke kan være alene, for så kommer han i hvert fald aldrig til at stole  på hende.

Ved egentlig ikke rigtigt, hvorfor jeg belemrer jer med dette indlæg? Håber måske, at der er nogle som har været igennem noget lignende og måske har noget at sige, som jeg evt. kunne give min bror med på vejen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2009

JustAnotherName

DÈN er svær! Der er så meget i det.... både rigtigt og forkert uanset hvordan og hvorledes...

Jeg kan ikke komme med noget klogt at sige...
Og selvom jeg kunne, så er det jo i sidste ende udelukkende din brors følelser og beslutning, som tæller og kan gøre til eller fra.

Så må I der holder af ham og ønsker ham det bedste, bare krydse fingre for ham, og bakke ham op uanset hvordan udfaldet bliver...

Jeg håber for din bror at han finder lykken, om så det bliver med pigernes mor, den nye kvinde eller uden nogen af dem.

GODT NYTÅR! 

Anmeld

31. december 2009

Bondepigen

Ja, du har ret. Det er jo absolut ikke noget andre kan beslutte for ham. Måske håber jeg bare på, der var nogen der havde en succeshistorie, så jeg kunne få at vide, det kan lade sig gøre at finde sammen igen og blive sammen..... OG være lykkelige samtidig.

For jeg håber godt nok ikke min bror vælger at tage hende tilbage for børnenes og nemhedens skyld.... Hvis han altså vælger at tage hende tilbage... Øv, hvor er det synd for ham, at han skal træffe den beslutning, og jeg synes hun er fej, men skal selvfølgelig nok bakke op om det uanset, hvad han vælger.

Men tak for dine ord!!! Og rigtig godt nytår til dig og dine!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.