Hej I søde kvinder.
Først: Jeg håber jeg at I alle har haft nogle rigtig dejlige juledage, omgivet af folk I holder af. 
Vores har været hektiske.
Juleaftensdag starter det hele. Vi vågner tidligt, da der jo er mange ting der skal ordnes. Emil vågner først halv ti (09.30!!!!) og han koger. Han har feber, det er tydeligt at mærke på ham.
Jeg tager hans temp. og den ligger på 39,4. Han vil ikke rigtig spise, men en lille flaske (90 ml) kan jeg da få i ham, så helt urolig er jeg ikke.
Hen omkring middagstid, ligger han bare i mine arme og sover. De få minutter han er vågen, af gangen, er der intet liv i hans øjne. Han er så syg at han ikke engang orker at græde eller klynke.
Hans tempratur bliver selvfølgelig taget regelmæssigt, og da jeg tager den omkring middags tid siger den 40,2 
Min mor får Emil i armene og jeg styrter ud for at ringe til vagtlægen, og han beder os om at komme ind med det samme.
Vi kommer ind til vagtlægen og Emil bliver tjekket fra top til tå - Heldigivis var det "bare" en virus, så min mor og jeg tager derfra igen, med et håb om at bettemanden vil få det bedre, inden gæsterne kommer.
Ak nej .. Han var sløj hele aftenen, det lille pus. Ville ingenting, kunne ingenting, lå bare og sov, hvis han ikke lige åbnede øjnene for lige at holde øje med om mor nu også stadig var hos ham.
Første juledag, er Emils feber faldet til 37,5 - Og puha, sikke en lettelse. Han virker frisk, så jeg belsutter at vi godt kan tage med min mor og papfar til Grenå, hvor vi skulle til julehygge med min papfars familie.
Det går fint derop, Emil sover hele vejen. Jeg får dog ikke nydt hverken mad eller drikke, da Emil er MEGET mor-glad den dag, og kun vil sidde ved sin mor. Selv den høje stol var farlig, åbenbart 
Anden juledag står den på julefrokost hos min søster og svoger.
Emil er fuld af frisk, og der er ingen feber - Så skønt. Hans "Det er kun mor der duer" trip har lagt sig lidt, så jeg kan få lov at slappe lidt af i mine arme. Dog må jeg smutte fra "festen" allerede efter et par timer, da jeg føler mig meget sløj, og har ondt i hele kroppen. Min mor og papfar lover at tage sig af Emil, og jeg smutter over til min mor for at sove (De bor lige overfor min søster og svoger).
Den 27. december ligger jeg med den væreste mavepine. Jeg kan hverken det ene eller det andet, og sover næsten dagen væk.
Emil er dog helt vildt frisk, og mine forældre forkæler ham rigtigt.
Den 28. december bor jeg nærmest ude på badeværelset. Jeg kaster op for den store guld medalje. PUHA, hvor var det ubehageligt. Og da jeg træder på vægten om aftenen, har jeg tabt mig 2 kg. 
Min niece på 5 år, og min nevø på 14år ankommer også til mine forældres hus, og så må man sige at mine stakkels forældre har nok at se til.
Den 29. december, er det mig der får nok at se til. Min sygdom er ovre, men nu er det begge mine forældre der bor på badeværelset. Jeg lover af tage mig af ungerne, maden og hvad dertil høre, og det kommer da også til at fungere.
Den 30. december (idag) er mine forældre ovenpå igen, og jeg vælger så at tage hjem, for jeg trænger da godt nok til et lille pusterum, og mine forældre trænger til at få en pause for babygråd og hvineri (Emil er meget højlydt
)
Min papfar kører mig hjem, men da jeg sidder nøglen i døren, finder jeg ud af at den slet ikke er låst 
Jeg tænker ikke mere over det - Jeg har jo sikkert glemt en aftale med varmemesteren, og han har nok glemt at låse efter sig.
Men han plejer dog at efterlade en seddel i postkassen, hvis han har været der, så den skal da lige tømmes.
Jeg kommer hurtigt fra tanken om varmemesteren og den ulåste dør da jeg ser at der er brev fra statsamtet.
YEEEES - Faderskabssagen er overstået .. HAN ER FAR TIL EMIL !!!
Nu har jeg det sort på hvidt, så kan han sige hvad han vil! 
Glæden er stor, og jeg skynder mig at ringe til min far. Mens jeg har min far i røret, vil jeg ud i køkkenet for at tage et glas vand, men hov - Min vandhane er TOTAL bøjet, og jeg bliver kort for hovedet og siger til min far, at jeg liiiige ringer senere, og finder på undskyldningen at jeg lige skal skifte Emil.
Jeg står og kigger på vandhanen i et minutstid, og ser så at mit ene køkkenvindue (Som er meget lille) står åben - Et vindue jeg ellers ALDRIG har haft åben før.
Jeg skynder mig at ringe til min papfar, som lige er kørt, og han kommer tilbage.
Den er god nok, jeg har haft INDBRUD!
Jeg farer rundt for at se om jeg mangler noget, og ved I hvad ? Det eneste jeg mangler er TO ØL !!
Min bærbar PC, mit fjernsyn, mine malerier, Emils dåbsgaver osv, er stadig i huset. De har taget TO ØL!!!
Det var lige den perfekte afslutning på nogle mærkelige juledage.
Ih, altså hvor er det skummelt at der har gået nogle rundt i mit hus, helt uvedkommende - FY FØJ!
PUHA, det var rart at komme af med - jeg priser mig lykkelig for at min lille skat er rask igen, og at der intet mangler i mit hjem - Ja lige bortset fra de to øl 
Håber I alle får en dejlig nytårsaften - Pas nu godt på jer selv, og hinanden !!