ih altså, dumme onlineshops

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

419 visninger
5 svar
0 synes godt om
30. december 2009

LRJ

Nu har jeg li fundet  den Perfekte uro til hendes seng, OG så fås den Vist ikk i danmark, det vist kun måske at de har den inde i Sanrio shop cph på Frederiksberg men der er så langt at kører over hvis de ikk har den IH det træls   Har prøvet at bestille dem hjem via nettet, men De vil ikk sende det til Danmark fra usa Nogen der ved om de kan gøre det, derinde fra ?

For ellers har kæresten sagt at hvis det er Den jeg vil have så vil han kører til Berlin for jeg kan få den , Men det er os bare så langt væk at kører bare li for det :/ - Men han snakker os om det så må blive en forlænget weekend her i feb vi tager derned for jeg kan få den.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2009

ekzunz

Du kunne jo prøve at lægge et link eller et billede herind - der sidder jo et par super-søgere rundt omkring.

Måske du er heldig

Anmeld

30. december 2009

MoarTNoah

Du kunne osse være heldig at der var en sød sjæl der boede i nærheden af butikken der måske osse selv skulle derind, og ville købe og sende den til dig.. ... Folk er som regelt ret søde herinde

Anmeld

30. december 2009

Sulajma

Du kunne også ringe til butikken, de vil da hellere end gerne hjælpe dig, er jeg sikker på.

Anmeld

30. december 2009

Sulajma

Du kunne også ringe til butikken, de vil da hellere end gerne hjælpe dig, er jeg sikker på.

Anmeld

31. december 2009

LRJ

Den ser sådan her ud

Men tror os li at jeg vil prøve at ringe eller skrive en mail til dem her på mandag  

Og mange tak

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.