Godt nytår fra Amalie og Laura :) Langt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

249 visninger
0 svar
0 synes godt om
30. december 2009

MORJESPERSEN

Ja pigerne og jeg vil lige ønske jer alle et godt nytår , vi håber at i alle må komme godt ind i det nye år sammen med dem i har kær.

Her holder vi nytår hjemme i år, naboen kommer med deres 3 børn så det skal nok blive hyggeligt....

Der er godt nok sket en del i det lille hus på sundbyvej i det sidste år, vi fik somsagt pigerne i Marts og jeg må sige det har været noget af en opgave..... Det er både dejligt at blive mor men jeg syndes til tider også det kan være noget så hårdt. Pigerne er nu kommet ind i en fase hvor det kun er mor der kan bruges og jeg siger jer jeg er græde færdig det er bare så hårdt,jeg prøver at være at være hår og sige nej nu skal i selv prøve at lege lidt eller de ikke skal side ved mig hele dagen, med det er nærmest umuligt for de skriger, ikke bare skrig men SKRIG så de helt ryster så min tid går for det meste på gulvet, jeg kan næsten ikke engang gå på wc eller ud og hente et glas vand. Det der er værst er nok når manden kommer hjem og skal tage over lidt så jeg lige kan få lidt tid for mig selv er der ikke noget de er glade og tilpasse og han siger det er da ik så galt!!! JO DET ER, du skulle bare vide... men nu får han glæden af dem i 6uger for der skal han nemlig på barsel og jeg skal starte på skole, jeg glædermig som et lille barn.

Jeg midste jo ogsåmin kæremormor den samme dag pigerne kom til verden det har været hårdt,men det er først nu det er ved at gå op for mig hun ikke er her mere, jeg har taget mig selv i at ringe til hende... ja jeg ville så gerne dele alle mine glæder med hende... men hun ermine tanker og jeg ved hun kikker ned på os

Min mor holder pause fra mig!!!!!! Kan man godt holde pause fra sit eget barn??? Min mor kan åbenbart, vi er kommet på tværs af hinnanden pga af hendes nye kærste ikke kan lide min mand... såmin mor mener bare jeg kan besøge hende sammen med pigerne uden Mikael, men nej det kan jeg da ikke bare... vi er nu en familie og så må det være os alle 4 eller ingen.. Min mand kender ingen gang hendes nye kærste har kun set ham en gang til en fest de har aldrig snakke sammen .Hun har ikke haft ringet over en md eller sendt en lille gave til pigerne her til jul,ipigerne er jo ligeglade men det er jeg ikke... jeg ringde til hende 3 gange den anden dag og hun tog ikke sin mobil, og hun har ikke engang ringet tilbage.... Jeg er godt nok meget skuffet over min mor, jeg vil aldrig være sådan overfor min børn aldrig....

Ja det var bare lidt af det der er sket her i det sidste år.....

De bedste nytårs hilsner fra os

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.