Givende mand

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

421 visninger
2 svar
0 synes godt om
30. december 2009

lion

Hvor er det dejligt at man en gang imellem oplever at der findes gode og givende mennesker, som gør gode ting, bare fordi det synes de er rigtige.

I år holdte vi jul hos min kærestes familie, hans storebror og sikke en god jul det var, en af de bedste i mit voksne liv, eller fra jeg var 12.

Cassandra fik en julegave af min kærestes svigerindes(susanne) farfar, som aldrig har set eller kender Cassandra. Hun fik en prinesseborg fra Br, hun er vild glad for den. Hun fik en gave fordi at farfaren synes at Cassandra skulle ha en nu hvor at han skulle være med juleaften.   kan det bare varme ens hjerte at en gammel mand er så givende.

Jeg ville ønske at jeg kunne sige tak til manden. Håber bare at han kan se ned og se at Cassandra er glad for gaven.

Ja, desværre er manden død, han havde ikk haft det godt siden hans kone døde.  Susanne havde fået afvide at de skulle købe gave for han, og d. 17 dec da de næste lige havde købt gaven døde han. Jeg ville gerne ha mødt manden og sige tak for at han er så givende.

Men i det mindste er han sammen med sin kone nu.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2009

Milka

helene! hvordan har du det? hvor langt er du henne nu? det er længe siden... tænker på dig

Anmeld

30. december 2009

anna-jonas

Ja, heldigvis findes der sådanne mennesker.............:-)

Synd at han ikke nåede at give den personligt, han ville sikkert have frydet sig over den glæde den vakte.

Håber at du har det godt, og at lille Julius trives i din mave.

Knus Mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.