Celina sidder og leger, og jeg har sat et stort spejl et stykke foran hende, så hun samtidig kan sidde og nyde synet af sig selv.
Bianca tuller også lidt frem og tilbage og leger, både alene og lidt sammen med Celina. Hyggeligt!
Pludselig giver det et KÆMPE RABALDER!!!
En meter fra mig ser jeg Celina ligge halvt under det kæmpe store spejl, som er væltet ned over hende og der er smadret tusindevis af glasskår rundt overalt på gulvet.
Jeg får med lynets hast hevet Celina fri og små-råber af Bianca, at hun skal gå ind på værelset. Jeg tager Celina med derind (lige ved siden af) og trøster hende, og lukker døren til, så Bianca ikke kan rende ud i det. Jeg ser en lillebitte plet blod på Celina's kind, og kan se at hendes bluse glinser lidt af små glas-splinter.
Jeg er helt bange for at tjekke hende, hvis nu der er sket noget alvorligt.
Jeg puster hendes hår fri for småsplinter og tjekker at der ikke sidder noget ved kinden, og trækker så forsigtigt trøjen af hende.
PUHA, heldigvis var der intet sket, andet en dn lillebitte bitte rids på kinden og en voldsom forskrækkelse.
Bianca begndte at græde i kor med Celina, fordi hun blev utryg af at mærke min enorme forskrækkelse. Men jeg fik hende hurtigt overbevist om, at alting var okay, og at mor bare var lidt forskrækket, og at det var farligt med glas, så mor skulle rydde op.
Jeg fik Bianca til at hvile sig i sin seng, og ammede Celina til ro.
Hun sover nu trygt ude i barnevognen, og jeg har fået samlet alle de hundredevis stykker af glasskår op, og støvsuget grundigt 5 gange.
Nu er mine hænder efterhånden ikke så svedige mere og ryster ikke så meget.
Men for fem-fede-fløjtende-firkanter, hvor blev jeg dog skide bange!
Man skulle næsten tro, at der er noget ondskabsfuldt ude efter Celina i disse dage. Men det lader da heldigvis til, hvis det var tilfældet, at der er en skytsengel, som holder hånden over hende.
Jeg klarer snart ikke flere forskrækkelser af sådanne karakterer.
Så hellere 10 "BØH"-en-der-springer-frem-bag-en-dør - forskrækkelse!
GODT NYTÅR!! .....Uden uheld og grimme forskrækkelser!
Knus fra Katrine,
som har en lille ulykkesfugl til datter, som skal passes rigtig godt på!!
....Men heldigvis slipper hun da heldigt fra det igen og igen ...pyyyh!!