Endnu et forbandet CHOK til mor hér...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

362 visninger
8 svar
0 synes godt om
30. december 2009

JustAnotherName

Celina sidder og leger, og jeg har sat et stort spejl et stykke foran hende, så hun samtidig kan sidde og nyde synet af sig selv.
Bianca tuller også lidt frem og tilbage og leger, både alene og lidt sammen med Celina. Hyggeligt!

Pludselig giver det et KÆMPE RABALDER!!!
En meter fra mig ser jeg Celina ligge halvt under det kæmpe store spejl, som er væltet ned over hende og der er smadret tusindevis af glasskår rundt overalt på gulvet.

Jeg får med lynets hast hevet Celina fri og små-råber af Bianca, at hun skal gå ind på værelset. Jeg tager Celina med derind (lige ved siden af) og trøster hende, og lukker døren til, så Bianca ikke kan rende ud i det. Jeg ser en lillebitte plet blod på Celina's kind, og kan se at hendes bluse glinser lidt af små glas-splinter.
Jeg er helt bange for at tjekke hende, hvis nu der er sket noget alvorligt.
Jeg puster hendes hår fri for småsplinter og tjekker at der ikke sidder noget ved kinden, og trækker så forsigtigt trøjen af hende.

PUHA, heldigvis var der intet sket, andet en dn lillebitte bitte rids på kinden og en voldsom forskrækkelse.
Bianca begndte at græde i kor med Celina, fordi hun blev utryg af at mærke min enorme forskrækkelse. Men jeg fik hende hurtigt overbevist om, at alting var okay, og at mor bare var lidt forskrækket, og at det var farligt med glas, så mor skulle rydde op.
Jeg fik Bianca til at hvile sig i sin seng, og ammede Celina til ro.
Hun sover nu trygt ude i barnevognen, og jeg har fået samlet alle de hundredevis stykker af glasskår op, og støvsuget grundigt 5 gange.

Nu er mine hænder efterhånden ikke så svedige mere og ryster ikke så meget.
Men for fem-fede-fløjtende-firkanter, hvor blev jeg dog skide bange!
Man skulle næsten tro, at der er noget ondskabsfuldt ude efter Celina i disse dage. Men det lader da heldigvis til, hvis det var tilfældet, at der er en skytsengel, som holder hånden over hende.

Jeg klarer snart ikke flere forskrækkelser af sådanne karakterer.
Så hellere 10 "BØH"-en-der-springer-frem-bag-en-dør - forskrækkelse!

GODT NYTÅR!! .....Uden uheld og grimme forskrækkelser!

Knus fra Katrine,
som har en lille ulykkesfugl til datter, som skal passes rigtig godt på!!
....Men heldigvis slipper hun da heldigt fra det igen og igen ...pyyyh!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2009

anna-jonas

Jamen, for hulan da.............er du sikker på at hun ikke er et kattemenneske?? Har 9 liv!!!

Hvordan kunne spejlet vælte??

Pas nu godt på hende nytårsaften.

Knus Mette

Anmeld

30. december 2009

JustAnotherName

Jamen, for hulan da.............er du sikker på at hun ikke er et kattemenneske?? Har 9 liv!!!

Hvordan kunne spejlet vælte??

Pas nu godt på hende nytårsaften.

Knus Mette

Jamen det må jo næsten have være tippet lidt for meget nede forneden, eller også har hun ramt imod det, så det væltede.... Jeg så desværre ingenting før det sagde BANG.

Nytårsaften er hun i min mors varetægt. Men det er jeg heldigvis ret sikker på nok skal gå .....og jeg HAR advaret min mor om Celina's uheldigheder.

Det er som om, at Bianca er en pige med krudt i rumpetten, hvor der aldrig rigtigt går noget galt (heldigvis), og Celina, som ellers er ret stille og rolig (endnu) nemt ender i den ene uheldige situation efter den anden ....men hun slipper HELDIGVIS altid fra det uden skrammer og mén.

Hun har taget en tur ned fra puslebordet, og 2 ture ud af sengen.
Så var der i forgårs, hvor hun nær var blevet kvalt i slim.
Og idag hvor hun blev ramt af et kæmpe spejl og lå i de mange stumper og stykker af glasskår.

Jeg håber bare på, at hun er mindre uheldig i 2010,
end hun ellers har været i den seneste tid...

Anmeld

30. december 2009

lion

Sikke en uheldig størrelse du har dig. Jeg håber at hun er lidt mindre uheldig i 2010

Anmeld

30. december 2009

Dictes mor

Jamen dog altså, jeg er ikke sikker på, at det er godt for dit hjerte med flere forskrækkelser. Pyha, hvor er jeg glad for, at der ikke skete noget med nogen af pigerne. Man bliver helt rystet af sådan nogle oplevelser, og de sidder i en i lang tid... Det er bare godt at begge piger har det godt.

Anmeld

30. december 2009

Barbamama

JustAnotherName skriver:

Celina sidder og leger, og jeg har sat et stort spejl et stykke foran hende, så hun samtidig kan sidde og nyde synet af sig selv.
Bianca tuller også lidt frem og tilbage og leger, både alene og lidt sammen med Celina. Hyggeligt!

En meter fra mig ser jeg Celina ligge halvt under det kæmpe store spejl, som er væltet ned over hende og der er smadret tusindevis af glasskår rundt overalt på gulvet.

Jeg får med lynets hast hevet Celina fri og små-råber af Bianca, at hun skal gå ind på værelset. Jeg tager Celina med derind (lige ved siden af) og trøster hende, og lukker døren til, så Bianca ikke kan rende ud i det. Jeg ser en lillebitte plet blod på Celina's kind, og kan se at hendes bluse glinser lidt af små glas-splinter.
Jeg puster hendes hår fri for småsplinter og tjekker at der ikke sidder noget ved kinden, og trækker så forsigtigt trøjen af hende.

PUHA, heldigvis var der intet sket, andet en dn lillebitte bitte rids på kinden og en voldsom forskrækkelse.
Bianca begndte at græde i kor med Celina, fordi hun blev utryg af at mærke min enorme forskrækkelse. Men jeg fik hende hurtigt overbevist om, at alting var okay, og at mor bare var lidt forskrækket, og at det var farligt med glas, så mor skulle rydde op.
Hun sover nu trygt ude i barnevognen, og jeg har fået samlet alle de hundredevis stykker af glasskår op, og støvsuget grundigt 5 gange.

Man skulle næsten tro, at der er noget ondskabsfuldt ude efter Celina i disse dage. Men det lader da heldigvis til, hvis det var tilfældet, at der er en skytsengel, som holder hånden over hende.

Knus fra Katrine,

ÅH!!!! Nu må der altså ikke ske mere hjemme ved jer!!!!!!

Jeg fik også et KÆMPE chok i dag. Vi var ude og køre i bus og Carla lå i sin barnevogn og lige pludselig bremser bussen SINDSSYG hårdt op så barnevognen skrider og er lige ved at vælte. Casper får fat i den og jeg råber bare CARLA!!!!! Der skete ikke noget óg hun sov videre, men hold kæft hvor blev jeg bange!!!

Anmeld

30. december 2009

MORJESPERSEN

JustAnotherName skriver:

Knus fra Katrine,

Nej, tænkte jeg bare da jeg læste dit indlæg... syndes bare det er så syndt for jer i er så uheldige for tiden... Godt der ikke sket noget med pigerne....

Håber i kommer godt ind i det nye år...

En kæmpe her fra

Anmeld

30. december 2009

JustAnotherName

Endnu engang tak for Jeres svar. Dejligt med lidt respons...

Da jeg ryddede op, skulle jeg løfte det store spejl væk, som lå med bagsiden opad, og de smadrede spejl-stykker nedad.
Da jeg løftede i det, stak der to enorme spidser af glasskår frem, som stadig sad fast til rammen, men bare sådan stak ud.
Det gøs mig bare koldt ned af ryggen ved tanken om, hvis nu min lille pige var blevet ramt af dem ....puha altså!

Men jeg kan bare ånde lettet op og glæde mig over, at det ikke gik galt.
Hvor er jeg i virkeligheden heldig at de begge slap uden een eneste skramme ....lige med undtagelse af den lille-bitte rift på Celina's ene kind ....det er jo ingenting!

Så selvom det er uheldigt, så er det også heldigt!
Og resten af dagen er gået godt og vi har hygget os. Så jeg lettet og glad.

Tak for Jeres forståelse og opbakning. I er sgu så søde 

Anmeld

30. december 2009

TbCp

Åhh ha hvor er hun da uheldig! Godt der ikke skete noget alvorligt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.