nyt kærlighed- megs svært!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

406 visninger
3 svar
0 synes godt om
30. december 2009

EliasMinDejligeSøn<3

hej allesammen ville høre om der nogen der kender det , det med og finde en ny når man har et barn !

jeg har mødt en gammel flamme igen og vi kan godt li hianden og han har sådan set spurgt om vi skal finde ud af nooget sammen!!! altså vi har aldrig være sammen eller kærester men jeg har ku li ham for to år siden ...
men jeg holder miig tilbage!!! syns det skide svært . jeg ved føler jeg ikk ved hvad jeg vil!!! han har indvetert miig og min søn hjem til ham og han ville ha kommet igår men sage nej!! er det mon fordi jeg ikk er klar:??? alle siger jeg skal tag miig sammen for kan jo ikk single resten af livet!'
han har sagt han bare venter på miig? han har selv en dreng på snart 5!

ved sgu ikk snart hvad jeg skal gør , kan ji godt li ham , vi skriver sådan set fra vi står op til vi går i seng!!

tror i det er fordi jeg ikk er klar eller skal jeg bare tag miig sammen hehe tror det min søn der holder miig tilbage!! for tænker meget over hvem jeg skal være sammen med på grund af ham!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2009

Honningblomst

Jeg tror at når det er så tænker man ikke men føler....og så kan man ikke sige nej. Når det er så er det...

For mig tog det tre år som single..

Knus..

Anmeld

30. december 2009

LineD

Jeg tror det er fordi du ikke er klar endnu !

Det er også SUPER svært at rumme meget mere kærlighed til nogen andre end ens barn

Jeg er sikker på at når du er klar, vil du slet ikke tænke over det, men bare kaste dig i armene på den udkårne

Så jeg vil tro du bare ikke er klar til at skulle dele din opmærksomhed og kærlighed med nogen anden end Elias endnu

Knus Line, der synes det er svært bare at uddele LIDT kærlighed til Morten

Anmeld

30. december 2009

anna-jonas

Jeg sidder og tænker.........."hvorfor ikke et venskab"?? Du er næsten lige blevet mor, og det er en kæmpe udfordring både praktisk og følelsesmæssigt. Det er svært at rumme andet lige den første tid, end bare kærligheden til sit nye barn.

Men når du er alenemor, så ville det være alletiders, med en god ven, der kunne gå med til lægen f.eks...........eller trille en tur med barnevognen en søndag eftermiddag. Hvem ved, måske udvikler det sig til mere med tiden. Han lyder som en god og reel fyr, så mon ikke han kan forstå, at tiden ikke er til at opbygge et forhold lige nu............andet end til din søn.

Du skal nok blive klar...............

Knus Mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.