årsdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

379 visninger
4 svar
0 synes godt om
30. december 2009

oo

hmmm...så er det et år siden jeg testede positivt. det er meget mærkeligt og det føles lidt som om der er slået hul i maven.

jeg tudbrølede sent igår aftes og skældte og smældte fordi Søren aldrig taler om det. Jeg ved godt at det er fordi han er uendeligt bange for at gøre mig ked af det og tænker "nu er hun jo glad, så skal jeg ikke minde hende om de ting", og det er i virkeligheden rigtig betænksomt af ham...men jeg har bare så meget brug for, at det er noget vi bare taler om. det er jo hyshys og ingen i vores omgangskreds kan lide at tale om det og så føles det lidt som om at "nu er det glemt" og det er det jo slet ikke. måske er det det eneste barn jeg går og så har jeg ikke lyst til at det bare skal "sorteres fra" i hukommelsen .

jeg kan godt mærke jeg bare kunne ligge og hyle hele dagen væk på sofaen, men vi har besluttet at tage til Svendborg idag og bytte og bruge gavekort for ikke at dvæle alt for meget. det er nok meget godt og meget sundt. når jeg savner det hele alt for meget, så går jeg en tur meget tidligt om morgenen og ævler lidt med "lille Du" og sådan tror jeg altid det vil være.

der er vist ikke rigtig nogen pointe i det her indlæg...det er bare en underlig dag og en del af jer var med dengang for et år siden hvor jeg var ved at besvime af lykke. Så man kan også sige, at det er en positiv tid fordi jeg har haft Jer i mit liv i et år nu  men jeg tror januar blir spøjs udover alle grænser og den 27. har jeg besluttet at jeg - i hvert fald dette år - vil have lov til at blive i seng og bare være ked af det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2009

Dictes mor

Du ved, som jeg også skrev til dig igår, at jeg tænker på dig i dag og sender dig en masse knus i mine tanker. Det er helt okay at være ked af det og dvæle, jeg håber og krydser fingre for, at lille du ikke bliver det eneste barn du får, og det ved du. Jeg håber, at dine tanker kan få lov at få lidt ro mens I handler, men som sagt, der er altså ingen, der kan fortænke dig i, at du er trist idag.

Stort knus fra Camilla

Anmeld

30. december 2009

Bondepigen

Årh, føler mig helt tom for ord, men du skal have et stort kram fra mig med ønsker om et lykkebringende nytår.

Anmeld

30. december 2009

sarahb

åhhh ja de dage vil altid gøre ondt..
Jeg håber 2010 er dit og søren´s år.. håber at storken ligger vej forbi jer..

sender dig et stort knus... og rigtig godt nytår

Anmeld

30. december 2009

Barbamama

Hmmm.... Ja det må ikke være sjovt når alle fortier det.... Det SKAL tales om for det skal jo bearbejdes og jeg kan godt forstå du har brug for at tænke på det, græde og tale om det igen og igen. Trøst Søren med at han nok bare skal være der. De behøves jo heldigvis ikke sige så meget de mænd. De skal bare være klar med deres store varme arme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.