Hejsa alle i skønne Baby-brugere 
Jeg lå i går aftes i min seng og kom til at tænke på, om man mon kan være for tæt knyttet til sit barn!??
Jeg er tideligere, på en anden baby-side, blevet beskyldt for at elske min datter for meget!! (begrundelsen er efter min egen mening, at jeg er skide god til at udtrykke en smule af de følelser jeg har for min skønne datter!). En af de ting der også er blevet sagt (af brugere på en lign. side) er at jeg skal finde mig en fyr, og kaste min kærlighed over i stedet for!!! Jeg tager det ikke så tungt, for det er jo ikke folk der kender mig som person, og som ved at jeg ikke er sådan!!
Men det får da en til at tænke over tingene!! Og med det samfund vi desværre lever i, skal man jo passe på med hvad man gør!!
Jeg kysser min datter på munden, mere end 50 gange om dagen. (hun kommer også selv og kysser mig).
Vi sidder tit og nusser i sofaen, især om aftenen når hun er træt!!
Når vi skal sove, putter hun ofte inde hos mig, hvor hun kryber sig ind til mig, så vi ligger i ske, ellers ligger vi arm i arm!! I går aftes lagde hun sin arm omkring mig, og lå og nussede mig i søvne!! (hvad jeg jo plejer at gøre ved hende
)
Er det for meget?? Er det muligt at være for tæt knyttet til sit barn??
Jeg har selv valgt at opsøge en psykoteupeut på kommunen, da jeg har en del dårlige oplevelser i bagagen! Jeg vil ikke gå ned med nakken, når lillepigen kun har mig!! Og ifølge hende kan man ikke elske sit barn for meget!!
Hvad mener i??
Hvor tætte er i med jeres børn??
Knus Pernille, som nyder at have en datter som 100% ved hun er ønsket og elsket