arbejde efter endt barsel.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

601 visninger
3 svar
0 synes godt om
30. december 2009

Anonym trådstarter

Hej..

Jeg står lidt i et dilemma. Jeg kan ikke udstå min chef! Det er lidt af et problem da vi er nødsaget til at arbejde meget sammen.

Og jeg har vitterligt ikke lyst til at skulle tilbage på job - skal godt nok først starte igen til aug. Men det fylder allerede rigtig meget nu. Aner ikke hvad jeg skal gøre. Jeg elsker mit job, men kan ikke udstå min chef.

Hvad gør jeg? Skal jeg sige op, og finde noget andet? Tage den uddannelse jeg aldrig fik? (aner ikke hvad jeg vil udd mæssigt) Satse på at vi flytter til en anden by, og bliver forflyttet til en anden butik - men ikke samme stilling?

Jeg er virkelig træt af det her. Men kan bare ikke arbejde med hende mere! Hun er virkelig en snob af værste skuffe. Hun forstod ikke de smerter jeg havde under graviditeten, så jeg arbejdede mere end hvad jeg kunne holde til, og blev sygemeldt. Hun hilser aldrig når jeg er inde og besøge dem, spørger aldrig til sønnike.

Håber virkelig at i som altid vil hjælp og give et godt råd.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2009

RumlesMor

Hej.

Du siger selv at du ikke kan arbejde sammen med hende mere, og at det bekrymrer dig selvom det ligger over et halvt år fremme i tiden. Jeg ville helt klart bruge det halve år på at finde et nyt job.

Lad vær' med at sidde passiv og vente på nogen andre løser det for dig, ved at flytte eller lignede. DU skal tage en beslutning om hvad du vil, læse - skifte butik og evt. stilling.

Skiftede selv job efter min barsel (sidste gang) og startede på en frisk. Dejligt!

Held og lykke.

Anmeld

30. december 2009

Muffinmus

find en anden butik hvis du kan eller sig op....

Med mindre du kan gøre andet kan jeg ikke se hvordan du skulle blive ved med at være glad for dit job med en skod chef.

Anmeld

30. december 2009

Bondepigen

Tror du vil gøre dig selv en tjeneste ved at finde et andet job...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.