Bekymret gravid.. Rådgivning please! :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.271 visninger
9 svar
0 synes godt om
30. december 2009

siouxiee

Hej alle.

Jeg er gravid i 5. måned.. Og har tabt to gange tidligere.. Dog slet ikke så sent i graviditeterne. Mine bryster har hele tiden været spændte og siden uge 18 har jeg mærket liv..

Men nu er mine brystspændninger pludselig helt  væk og jeg har ikke mærket liv i et par dage..

Er det normalt? Jeg sidder på en ferie i Frankrig.. Så jeg kan ikke bare smutte til sbangerafdelingen og høre hjertelyd, som ellers ville være så rart.. Hvad er jeres erfaringer med dette her?

Kram og godt nytår fra Susie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2009

MorTilSnartFire <3

siouxiee skriver:

Hej alle.

Jeg er gravid i 5. måned.. Og har tabt to gange tidligere.. Dog slet ikke så sent i graviditeterne. Mine bryster har hele tiden været spændte og siden uge 18 har jeg mærket liv..

Men nu er mine brystspændninger pludselig helt  væk og jeg har ikke mærket liv i et par dage..

Er det normalt? Jeg sidder på en ferie i Frankrig.. Så jeg kan ikke bare smutte til sbangerafdelingen og høre hjertelyd, som ellers ville være så rart.. Hvad er jeres erfaringer med dette her?

Du behøves ikke mærke liv hver dag før uge 25 ca., så det er meget normalt du ikke mærker liv hver dag endnu... Mht. de spændte bryster, så er mine bare store, men ikke spændte længere og jeg er i uge 32 Og min dreng har det fint!!

Men hvis du bliver ved med at være bekymret, så læg dig på ryggen, slap af, drik noget koldt eller spis noget sødt og mærk på maven, så skal den lille nok give lyd fra sig

Held og lykke med den lille og rigtig god ferie!

Knus Sabrina - som kun er en lille smule misunderlig på ferien

Anmeld

30. december 2009

lillemunk

Hej :-)
Hmm jeg er så kun 18 uger henne men mine bryst spændinger forsvinder også i ny og næ.
Men bliver urolig lige som dig.
Mærker heller ikke liv hverdag, men skal jeg jo heller ikke endnu, trods tvillinger.

Prøv at tage et glas stort koldt vand og drik det hurtigt og så læg dig og slap af.
Det kolde gys frembringer små spark. Ikke altid det virker.

Håber for dig at alt er som det skal være.

Anmeld

30. december 2009

siouxiee

Tak skal i have for jeres råd.. Det med det kolde vand osv.. Det vil jeg smutte op på hotelværelset og afprøve.. Så må jeg bare krydse fingre for en lille hilsen dernedefra 

Anmeld

30. december 2009

lillemunk

siouxiee skriver:

Tak skal i have for jeres råd.. Det med det kolde vand osv.. Det vil jeg smutte op på hotelværelset og afprøve.. Så må jeg bare krydse fingre for en lille hilsen dernedefra 

Giv lige lyd fra dig.... hvis man altså har tid når man sådan er på dejlig ferie.

Anmeld

30. december 2009

jillkolsbjerg

siouxiee skriver:

Hej alle.

Hejsa

jeg havde faktisk kun ømme bryster et par uger ( ugerne optil jeg tog min graviditetstest) dog er mine bryster blevet større men har slet ikke ondt i dem mere;-) Og har også først de sidste par uger mærket liv hver dag....skal så lige siges at det gør hun grundig......hun vimser og bokser rundt heeeele tiden...og specielt hvis JEG skal slappe af;-)

så tror ikke du skal være bekymret, men ja kender det godt.....man tænker og tænker, og har sikkert også tendens til at blive mere og unødvendig bekymret når man er gravid;-)

knus jill 26+1

Anmeld

8. januar 2010

siouxiee

Undskyld, undkyld, undskyld, jeg ikke har fået svaret!!!

Men hotellets internet brød sammen, så jeg kunne ikke komme on line, da vi boede i den mindste bjerg landsby ever explored!!

Da jeg så kom hjem den 5.. Da glemte jeg at gå på siden her igen.. For jeg har mærket liv hver eneste dag sidenhen og er mega lykkelig..

Tak for jeres svar.. Det er så dejligt at have en livline i form af dem på baby.dk, når man står i en sådan situation.

Kram og knus fra Susie (23+3)

Anmeld

11. januar 2010

lillemunk

siouxiee skriver:

Men hotellets internet brød sammen, så jeg kunne ikke komme on line, da vi boede i den mindste bjerg landsby ever explored!!

Da jeg så kom hjem den 5.. Da glemte jeg at gå på siden her igen.. For jeg har mærket liv hver eneste dag sidenhen og er mega lykkelig..

Tak for jeres svar.. Det er så dejligt at have en livline i form af dem på baby.dk, når man står i en sådan situation.

Dejligt at høre at alt er som det skal være
Knuser herfra

Anmeld

11. januar 2010

MorTilSnartFire <3

siouxiee skriver:

Fanaskisk   Dejligt det hele er som det skal med den lille

Håber I have en super ferie  

Sabrina 32+5

Anmeld

11. januar 2010

siouxiee

Tusind tak begge to.. Dejligt at have alle jer på baby.dk når der opstår den slags ting

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.