Er jeg den eneste der glemmer ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.688 visninger
10 svar
0 synes godt om
30. december 2009

lillemunk

Skal jeg lige høre jer super søde mennesker, om jeg er den eneste der glemmer at tage de piller de anbefaler når man er gravid.

Jeg har Jern Kalk og gravitamin stående meeeeeen er bare ikke særlig god til at huske at tage dem ikke engang hver anden dag.... og bliver så sur på mig selv.
Hvad gør i andre for at huske det???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2009

Mira0911

lillemunk skriver:

Skal jeg lige høre jer super søde mennesker, om jeg er den eneste der glemmer at tage de piller de anbefaler når man er gravid.

Jeg har Jern Kalk og gravitamin stående meeeeeen er bare ikke særlig god til at huske at tage dem ikke engang hver anden dag.... og bliver så sur på mig selv.

Jeg glemte det rigtig tit da jeg var gravid... Til sidst tog jeg slet ikke de piller...

Måske sætte en alarm til på mobilen?

Anmeld

30. december 2009

bette

prøv at sætte dem ved siden af din tandbørste.. det hjælper her..

er dog ikke gravid.. men tager medicin dagligt.. som jeg SKAL huske

Anmeld

30. december 2009

mortil(nichlasogmathias)

jeg har slet ikke taget dem, var dårlig og kastede op i starten og opgav at tage dem og er ikke begyndt siden

jeg flover mig lidt nu skal jeg jo snart føde.

så bare rolig du er ikke den eneste..

knus karina 34+1

Anmeld

30. december 2009

Hejsa!

Jeg er pudser lige glorien og træder ud af statestikken der er her på tråden!   Jeg spiser nemlig mine hver dag.. Både morgen og aften og de står ved siden af min tandbørste!  Spiste du ik P-piller inden du blev gravid? Hvad gjorde du der for at huske det? Du kan evt. gå ned i de der Xtra/Tiger butikker og købe sådan en pille æske og doserer dem i en uge af gangen.. Måske det kunne hjælpe!?

Stine 22+0

Anmeld

30. december 2009

lotte32

Jeg var også slem til at glemme mine gravitamin, men nu har jeg lagt dem i den skuffe hvor vi har tandbørster og det har hjulpet meget  min kæreste er også god til at hjælpe mig med at huske dem, tit lægger han min tandbørste, med tandpasta på klar til mig, også med pillen ved siden af  Han er sååååå sød

Anmeld

30. december 2009

jillkolsbjerg

lillemunk skriver:

jeg kryber også til korset, jeg glemmer dem også......det samme med p-pillerne.....som jeg så stoppede med...ja og nu er jeg gladgravid;-)

( det skal siges kæresten var godt klar over det ) og prinsessen er ønsket, vi har hele tiden ville have børn, men havde bare ikke sat tid på det....kom det så kom det og vores liv og omstændigheder er så gode at hun er mere end velkommen lille Freya;-)

men tror da ikke det betyder noget om man lige glemme at tage jern hver dag......det gjorde de nok heller ikke i gamle dage....smiler, det er nok bare fordi vi er blevet mere hystade gravide nu om dage...smiler;-)

knus jill 26+1

Anmeld

30. december 2009

Vial

Jeg har taget medicin hele mit liv, så det falder mig heldigvis meget naturligt at række ud efter pilleglas, når kaffen er lavet om morgenen..

Kender en kvinde, som aldrig fik taget sine vitaminpiller og folin. Af helt andre årsager var der problemer med barnet, og hun har siden hen sagt. Havde jeg bare taget mine vitaminer.

Ret irationelt, men det har bare sat sig så godt fast i mig.

Sandheden er jo, at der bliver født tonsvis af sunde og raske børn uden folin og vitaminer. Jeg tror meget af gevinsten er trygheden for moren.

Et råd: Sæt alarmen i mobilen. Så blinker der "piller" hver dag på et bestemt tidspunkt fra mobilen.

Anmeld

30. december 2009

Dictes mor

Jeg glemmer dem også tit, og jeg har det, ligesom dig, også rigtig skidt med det.

Anmeld

30. december 2009

lillemunk

Hvor er i bare søde.... Dejligt at høre jeg ikke er den eneste... nu er de stillet ind på badeværelset og mobilen er sat til.... så jeg husker det nu. (håber jeg)
P-pillerne var meget nemmere at huske de lå ved siden af min seng og skulle ikke sluges med 1 helt glas vand.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.