Står du ikke lige og mangler et dejligt hus i Kolding

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

578 visninger
9 svar
0 synes godt om
30. december 2009

sbs78

Ja så har jeg lige huset til dig        

http://www.danbolig.dk/privat/sog-bolig/resultat/vis-bolig.htm?propertyid=18H15&brokerid=017&zipcode=6000&searchtype=1

Vi har lige sat vores hus tilsalg og er jo spændte på hvornår vi får det solgt. Det skulle gerne være solgt inden sommer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2009

wamse

Nu står jeg da godt nok ikke lige og mangler et hus men lurede på billederne af huset alligevel, hold da op et lækkert hus. Håber i får det solgt

Anmeld

30. december 2009

neddi1

Hvor er det et lækkert hus og lidt unfair at få øje på det når man nu faktisk kigger efter lejlighed/hus i kolding - vonsild eller bramdrupdam eller lignende..

Desværre er pengene der ikke lige til det pt..

Anmeld

30. december 2009

A.

den er bare fint..desværre mangler ikke en hus

Anmeld

30. december 2009

6800

Mangler ikke lige nyt hus, da det kun er et år siden vi købte det vi har...men det er bestemt et lækkert hus i har jer men skulle du være intresseret i at sælge dit sofabord engang, så sig endelig til....det er lige sådan et jeg har ledt efter i LÆNGE, den er SÅ fed

Anmeld

30. december 2009

Louise mortil4

waw hvor er det lækkert.

Dog mangler vi ikke lige hus da vi har et også er jeg ikke så meget for fler plans huse generelt og by mennesker er vi heller ikke, men f... det er lækkert jeres

Anmeld

30. december 2009

Sesse89

Skønt hus bare vi havde pengene

Må jeg spørge om hvordan du har lavet den ene sommerfugl på det ene børne værelse?

Anmeld

30. december 2009

sbs78

6800 skriver:

Mangler ikke lige nyt hus, da det kun er et år siden vi købte det vi har...men det er bestemt et lækkert hus i har jer men skulle du være intresseret i at sælge dit sofabord engang, så sig endelig til....det er lige sådan et jeg har ledt efter i LÆNGE, den er SÅ fed

Sjovt du er ikke den første i dag, der gerne vil havde det  Men jeg er også meget glad for det. Men manden synes at jeg fylder for meget "skrammel" i det, men det er nu så dejligt med det store rum inden i det

Anmeld

30. december 2009

sbs78

Sesse89 skriver:

Skønt hus bare vi havde pengene

Må jeg spørge om hvordan du har lavet den ene sommerfugl på det ene børne værelse?

Jeg fandt et billede, på nettet af en sommerfugl. Så brugte jeg en projekter til at få den op på væggen. Først tegnede jeg den op med blyant, og der efter malede jeg den

Min yngste datter er også meget glad for den

Anmeld

30. december 2009

Mor2008

Total lækkert hus  og BILLIGT... mangler et hus, men i KBH-området.. og der får man ikke så lækre huse til den pris.. ØV :-(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.