Altså den tøs!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

331 visninger
4 svar
0 synes godt om
29. december 2009

TbCp

Liva skulle have en ren ble her til aften og fik så lov at rende lidt med rumpen bar. Spurgte hende om hun lige skulle på wc og tisse men nej nej det skulle hun da ihvertfald ikke.

Hun rendte ind og satte sig i vores seng.... der gik 2 min. så tissede hun i sengen  

Hun fik en ordentlig gang skæld ud..... og så kigger hun op på mig og siger "stille holig moar"  så er det bare svært at holde masken!!!

Nå men så 5 min. efter gik hun SELV igang med at tage undertøj og nattøj på... hun har ALDRIG vist interesse for at prøve selv før.
Ja under bukserne vender forkert og jeg måtte lige hjælpe med det ene ben i natbukserne men for pokker jeg var stolt  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2009

Bondepigen

Hvor er hun altså sød smukke Liva....

....og fræk...sådan at tisse i mors og fars seng...

Og hvor er det flot, at hun selv tager nattøjet på. Der sker da vist rigtig meget med Liva pigen for tiden...

Anmeld

29. december 2009

TbCp

bondepigen skriver:

Hvor er hun altså sød smukke Liva....

....og fræk...sådan at tisse i mors og fars seng...

Og hvor er det flot, at hun selv tager nattøjet på. Der sker da vist rigtig meget med Liva pigen for tiden...

Hun har taget et kæmpe udviklingsspring her den sidste tid. Det er helt fantastisk

Anmeld

29. december 2009

Bondepigen

TbCp skriver:

Hun har taget et kæmpe udviklingsspring her den sidste tid. Det er helt fantastisk

Det har Emma osse, og ja det er bare noget så fantastisk at opleve alt det der sker i vores små menneskers vidunderlige udvikling.

Det er utroligt at man kan være SÅ stolt!!! Men hold da op hvor er det skønt!!!

Anmeld

29. december 2009

TbCp

bondepigen skriver:

Det har Emma osse, og ja det er bare noget så fantastisk at opleve alt det der sker i vores små menneskers vidunderlige udvikling.

Det er utroligt at man kan være SÅ stolt!!! Men hold da op hvor er det skønt!!!

Det er nemlig bare skønt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.