Princess converse med krone

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.779 visninger
11 svar
0 synes godt om
29. december 2009

Anasmor

Havde set en converse med en amsse bling engang på you tube, og kunne simpelthen ikke stå for den... her er min version

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2009

kiroo

Anasmor skriver:

Havde set en converse med en amsse bling engang på you tube, og kunne simpelthen ikke stå for den... her er min version

hvor er den både flot og sød..

Anmeld

29. december 2009

Mutti2

Anasmor skriver:

Amen altså..... Hvordan i H..... gør du det???

Hvor er den bare super flot!!

Glæder mig til at se mere fra din side af

Knus Pernille, som ville ønske hun havde bare 1/10 del af dine  evner

Anmeld

29. december 2009

Mutti2

Anasmor skriver:

Lige et måske dumt spørgsmål....

Når du laver alle dine fantastiske kager!! Køber du så fondanten i alle farverne, laver du selv.... eller hvordan??

Jeg har lige bestilt noget i dag, til at lave en kage her når min datter bliver 2 om 12 dage!!

Men jeg synes godt nok det var dyrt.... Især hvis jeg skal købe alle farverne!!!

Knus Pernille

Anmeld

29. december 2009

Malene84

Super fed idé, hvor er de bare søøøde

Anmeld

29. december 2009

Anasmor

Milla-Victoria's mor skriver:

Lige et måske dumt spørgsmål....

Når du laver alle dine fantastiske kager!! Køber du så fondanten i alle farverne, laver du selv.... eller hvordan??

Jeg har lige bestilt noget i dag, til at lave en kage her når min datter bliver 2 om 12 dage!!

Men jeg synes godt nok det var dyrt.... Især hvis jeg skal købe alle farverne!!!

Knus Pernille

Jeg laver altid fondanten selv... har hørt at købe-fondant smager grimt, men er god at arbejde med, så som ny i  "kagedekorationsfaget" er det nok en sikker løsning, men når du har lavet mange kager så kan du sagtens lave din fondant selv... Farverne køber jeg altid i Holland... de tager det samme i fragt som her i danmark, men farverne koster det halve eller 1/3 del end herhjemme... sådan er det egentlig med alle deres varer...sig endelig til hvis du skal have en adresse

Kh Stinna

Anmeld

29. december 2009

Mutti2

Anasmor skriver:

Jeg laver altid fondanten selv... har hørt at købe-fondant smager grimt, men er god at arbejde med, så som ny i  "kagedekorationsfaget" er det nok en sikker løsning, men når du har lavet mange kager så kan du sagtens lave din fondant selv... Farverne køber jeg altid i Holland... de tager det samme i fragt som her i danmark, men farverne koster det halve eller 1/3 del end herhjemme... sådan er det egentlig med alle deres varer...sig endelig til hvis du skal have en adresse

Kh Stinna

Okay  Det er jo helt vildt så perfekt det kan blive når man selv laver det så!!

Hvor længe har du været i gang med det?? Og er du uddannet inden for det??

Uhhh Jeg vil meget gerne have den adresse

Tak for hjælpen

Knus

Anmeld

29. december 2009

Anasmor

Nej nej... jeg er social og sundhedshjælper ... elsker bare at være kreativ... hårbøjler med blomster... knyttede armbånd, bolcher, kager, osv osv... Men kagerne har jeg altid set som en udfordring som jeg bare måtte kaste mig ud i...

Her er adressen... har ledt dig hen til farverne i dette link... Er selv ret glad for sugarflair farverne.. syntes de er smukkere og tørrer ikke så nemt ud i forhold til andre mærker...

http://www.deleukstetaartenshop.nl/index.php?cPath=1

God jagt... er spændt på om du kan stoppe igen ...

Knus Stinna

Anmeld

29. december 2009

Mathilde & Frederikkesmor

Hold kæft hvor er du bare hård til det der - undskyld mit sprog, men jeg er da bare helt vildt imponeret!!!

Converse skoen og den stilet du har som profilbillede er da bare helt fantatisk.... Hvor flot og fantastisk!

Anmeld

29. december 2009

betjenten

F... hvor er du da bare alt for sej!!! Får jo helt lyst til at komme igang selv...

Er udd. bager og lidt burde jeg da kunne huske

Og bliv endelig ved at sætte billeder af dine super kager ind...

Nå men det var bare lige det jeg ville sige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.