Kan i holde på en hemmelighed?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

623 visninger
5 svar
0 synes godt om
29. april 2008

1977

Profilbillede for 1977
En af mine legekammerater skal være far 8D Det har tid til inserminering i næste uge, men det lykkes dem at klare sagen på egen "hånd" alligevel :P Jeg er den allerførste til at vide det...ikke engang deres forældre ved noget, for de vil ikke fortælle det før hun er 12 uger henne.

De har prøvet i 2 år så jeg er bare så glad på deres vejne 8D 8D Selvom han nok får sig et kulturchock, for han er den bedste sover jeg kender (har brug for min 10 timer)

Jeanne - som bare ikke kan få armene ned af glæde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2008

Nadi

Jeg siger det ikke til nogen ;)

Hvor dejligt for dem endelig at det sker, men det er nok fordi "presset" er væk. Synes tit man hører om folk der bliver gravide på egen hånd kort tid inden deres inseminering.

Et stort TILLYKKE herfra til din legekammerat :)

-Nadia

Anmeld

29. april 2008

Mathilde

Jeg kan godt holde på en hemmelighed;)

Ihhh hvor er det super dejligt for dem:)) Og skønt at de, trods startbesvær, klarede det på egen hånd:)

Kan godt forstå du er rigtig glad på deres vejne...

Anmeld

29. april 2008

Pia.

Tillykke med den gode nyhed... kan godt forstår du er glad på deres vegne...

Knus Pia.

Anmeld

29. april 2008

Honningblomst

Tillykke til dem og håber at han så lærer at vågne når der er brug for det...det er jo desværre ikke alle mænd der magter det....;)
Knus..

Anmeld

29. april 2008

MorCamilla

Stort tillykke med den gode nyhed.. Det er så dejligt at høre at det alligevel lykkes for nogle at blive gravide selv om man er i behandling... :D Det er bare rigtig dejligt..:)
Jeg kan godt forstå du er glad på deres vegne.. :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.