Hva sker der for min cyklus?? (prøver IKKE at bli gravid)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

288 visninger
2 svar
0 synes godt om
29. december 2009

Heidi.

Der er sket noget underligt med min cyklus. Jeg har mens, når den stopper får jeg ægløsning en uge efter og efter en uge mens igen. Sådan er det kørt siden September. Det er blevet sådan efter jeg var meget stresset. Er der andre der har prøvet noget lign?? Personligt syntes jeg det er temmelig belastende.

Kh Heidi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2009

Dictes mor

Jeg tror at du skal snakke med din læge om det, for det er da ikke til at holde ud, og det er da en stor belastning for din krop at have mens hver anden uge nærmest, du må da blive meget træt. jeg synes, at du lige skal snakke med lægen om det.

Anmeld

29. december 2009

MTS

Efter at jeg holdt med mine p-piller så hade jeg min menstruation og ca. 10-14 dage efter begyndt jeg at bløde igen. Så gik det i 4 måneder til jeg tog til læge og fik taget en masse prøver og blev sendt videre til gynækolog. Der tog de også mange prøver, de troede jeg måske hade PCOS, men alle prøver var fine. Jag fik noget medicin for at nulstille min menstruation og det hjalp  og så kunne vi endelig få et normalt sexliv igen og 2 måneder senere var der 2 streger på graviditets testen.

Så det kan godt være at din menstruation er blevet forstyrret af et eller andet, så jeg vil også sige at du skal ringe din læge så de kan hjælpe dig.

Malin 11+6

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.