kvalme!?!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

663 visninger
8 svar
0 synes godt om
29. december 2009

MetteMTH

Hej.

Jeg er 8 uger henne nu, men kan ikke forstå jeg ikke snart får noget kvalme. Nogle siger at, hvis man ikke har kvalme er det fordi barnet ikke sidder godt fast, er det rigtig? eller er jeg måske bare heldig?

Mette.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2009

Lise

Nogen får kvalme, nogen får meget kvalme - og nogen får ingen kvalme. Du er bare heldig!

Har aldrig før hørt at det skulle have noget at gøre med om fostret sidder fast eller ej..

Anmeld

29. december 2009

jillkolsbjerg

Mette88 skriver:

Hej.

Jeg er 8 uger henne nu, men kan ikke forstå jeg ikke snart får noget kvalme. Nogle siger at, hvis man ikke har kvalme er det fordi barnet ikke sidder godt fast, er det rigtig? eller er jeg måske bare heldig?

Mette.

jeg var 10 uger henne før vi fandt ud af at jeg var gravid......ingen 

kvalme eller noget.....men har nu fået bækkenløsning...smiler...så jeg slap ikke helt med gener i graviditeten;-)

Du er heldig, har aldrig hørt om at det skulle være fordi bebsen er løs;-)

knus jill 26+0

Anmeld

29. december 2009

Dictes mor

Du skal ikke bekymre dig om at der ingen kvalme er, glæd dig istedet over at du er frisk, måske kommer den, eller også er du en af de heldige som slipper. Det betyder ikke, at der er noget galt med babyen, det har jeg aldrig hørt om. Det er meget forskelligt med kvalme, jeg har læst at en tredjedel at alle gravide ikke får kvalme, så nyd det endelig! Og tillykke med den lille i maven, du går en rigtig god tid i møde

Anmeld

29. december 2009

Heidi.

Mette88 skriver:

Hej.

Mette.

Uhha.. vær du glad for det... graviditetskvalme er bare så led.. Bare det var mig... Så nyd det i fulde drag..

Kh Heídi

Anmeld

29. december 2009

frk andreasen

da jeg ventede min datter fik jeg først alle symptomerne da jeg var 12 uger henne. havde næsten ingen kvalme halsbrænd osv. en rigtig go gravditet bortset lige fra bækkenløsning.

her 2 gang 1 dreng

har jeg været dødsyg fra uge 7 til 14 15 stykker med opkast og hele svineriet. lignede en omvandrende zombie... har mega meget halsbrænd sure opstød, har haft bækkenløsning siden uge 10 har haft mange blødninger pga moderkagen sidder foran og nede foran fødekanalen.

så vær du glad for at du har en skøn og nem gravditet

har aldrig nogensinde hørt/læst at det er fordi fosteret ikke siddder fast

jeg læser nemlig rigtig mange bøger om gravditet og børn

kram tanja 28+2

Anmeld

29. december 2009

LouiseNielsen

Du skal ikke være nervøs, bare glad.... Du er en af de heldige der endnu ikke har kvalme, og måske ikke får det!

Jeg havde kvamle, og opkast lige fra jeg var 6 uger henne og er først sluppet af med det nu, og jeg er idag 25+3 uger henne....

Kram

Anmeld

29. december 2009

MetteMTH

tusinde tak for alle de søde svarnu, er jeg lidt mere rolig 

Jeg syntes også bare at jeg er så oppustet hele tiden, hver gang jeg tager en svingom med støvsugeren, så syntes jeg det spænder i maven, følels lidt mærkelig og så gør det nok hellere ikke bedre, at jeg arbejder om natten det er hvis ikke særlig sundt for lille bebs

Anmeld

29. december 2009

Muffinmus

enig med de andre:-)

Første gang fik jeg stort set ingen kvalme, kun hvis jeg havde spist for lidt..

2 gang kom kvalmen rullende 3 dage efter vi havde sex og blev der uafbrudt i 12 uger..øv altså.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.