Øv altså

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

429 visninger
9 svar
0 synes godt om
29. december 2009

TbCp

Vi har haft sådan 3 fine lanterner, i forskellige størrelser, stående ude på vores trappe. Det ser så fint ud når der er tændt lys i dem når mørket falder på.
Så da jeg kommer ud idag på vej afsted så er der dælme nogle der har været og snuppe de to af dem.
Æjjj altså sådan nogle klaphatte.... det er ikke fordi de var særlig dyre eller noget, bare mere det at der har været nogen inde på VORES grund og snuppet VORES ting! Så bliver jeg gal!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2009

frk andreasen

det kan jeg da godt forstå det er da også frækt

Anmeld

29. december 2009

BOBS

ja sådan noget der det forstår jeg bare slet heller ikke

med mindre det måske er "drengesteger" ? men tænk hvis det er mennesker der har kørt/gået forbi og tænkt vi mangler da lige de to størrelser!!??

kan godt forstå du er ireterret!

Anmeld

29. december 2009

jillkolsbjerg

TbCp skriver:

Vi har haft sådan 3 fine lanterner, i forskellige størrelser, stående ude på vores trappe. Det ser så fint ud når der er tændt lys i dem når mørket falder på.
Så da jeg kommer ud idag på vej afsted så er der dælme nogle der har været og snuppe de to af dem.
Æjjj altså sådan nogle klaphatte.... det er ikke fordi de var særlig dyre eller noget, bare mere det at der har været nogen inde på VORES grund og snuppet VORES ting! Så bliver jeg gal!

Nogle folk kan bare ikke holde nallerne for dem selv.....banditter

havde de haft tre hænder havde de sikkert også taget den sidste...smiler......ej jeg gasser bare...op med humørret...det er sikkert drengestreger.....de ved ikke bedre, men jo det er da træls...;-)

knus jill 

Anmeld

29. december 2009

TbCp

Ja tænker også det er nogle der lige er smuttet forbi godt snaldrede efter en julefrokost.... en en røvfuld skulle de sgu ha'!

Anmeld

29. december 2009

jillkolsbjerg

TbCp skriver:

Ja tænker også det er nogle der lige er smuttet forbi godt snaldrede efter en julefrokost.... en en røvfuld skulle de sgu ha'!

Griner det er sgu nok for sent at "opdrage" dem nu;-) 

knus jill

Anmeld

29. december 2009

Mussen2

Det er bare så respektløst, det får mig til at tænke på i sommers, da jeg lige havde født og var kommet hjem fra sygehuset. Så havde min mand overrasket mig med en stork udenfor.

Den var der fandme nogle der stjal

Anmeld

29. december 2009

Barbamama

Bliver bare så gal på folk der ikke kan lade andres ting stå.... For helvede altså.....

Anmeld

29. december 2009

BOBS

Muttien skriver:

Det er bare så respektløst, det får mig til at tænke på i sommers, da jeg lige havde født og var kommet hjem fra sygehuset. Så havde min mand overrasket mig med en stork udenfor.

Den var der fandme nogle der stjal

aj for meget at stjæle en stork...mit moder-/løvinde hjerte raser........og så lige i ens mest sårbare periode af livet...herfra

Anmeld

29. december 2009

Mira0911

Det er godt nok frækt... Hvordan kan folk dog finde på det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.