Hvornår må vi cykle med Lukas?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.686 visninger
5 svar
0 synes godt om
28. december 2009

nilletøz

Ja som overskriften lyder, hvornår må man så cylke med børn bag på cyklen - altså i sådan et barnesæde?

Mig & min mor har siddet og snakket om det, men min mor kan ikke huske hvornår hun cyklede med mig, da jeg var lille.

Tænkte på om der var en bestemt alder eller vægt de skulle have inden man må cykle med de små kære børn??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2009

BetonSlotsPrinsesserne

øhm tror det er omkring et år i den stol bag på cyklen, men det er jo meget tidligere hvis i nu anskaffede en cykelvogn Fra de helt små kan der købes special babysæde til. Men fra barnet kan sidde selv sker der ikke noget hvis det sidder alm i den..

Anmeld

29. december 2009

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

Vi fik at vide at vi skulle vente til Victor kunne sidde rigtigt selv... han måtte ikke falde sammen... Vi skulle så vente noget mere inden vi kunne da vi ramte vinteren...

Hvis du stadig får besøg af sundhedsplejersken kan du spørge hende om din søns ryg kan holde til det...

Anmeld

29. december 2009

nilletøz

Ok, havde ogå gættede på det var omkring et år.. men vi har en cykelvogn, så det kunne være jeg sku finde den frem igen...

Jo min sp kommer her til januar, så vil da helt klart også spørger hende...

Min søn kan sagtens sidde selv, så vil da mene at han snart kunne sidde bag på cyklen....

Vil bare så gerne ud og cykle....

Takker for jeres gode svar....

Anmeld

3. januar 2010

millesofie

Det er 9 måneder barnet skal være

det er fordi barnet skal kunne sidde selv og ordenligt uden at "gynge" frem og tilbage

Anmeld

3. januar 2010

nilletøz

millesofie skriver:

Det er 9 måneder barnet skal være

det er fordi barnet skal kunne sidde selv og ordenligt uden at "gynge" frem og tilbage

Ok takker, for dit svar.
Så må jeg jo godt cykle med ham, for han bliver 11mdr her den 8 jan..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.