Feluca09 skriver:
Ja jeg syntes 10 uger er en god alder, er de mindre må de ikke være i vandet mere end 5 min..
Men super god ide af gå til det med hende, de lærer bare så sindsygt meget. Underviser selv i det, da min datter var 7 mdr kunne hun selv holde i kanten, og sendte man hende ind mod kante og slap hende 1-2 meter før, så "svømmede" hun selv ind og tog fat. Og en stor fordel af starte tidligt da de så med stor sndsynlighed ikke bliver bange for vand.... Og så det jo bare vildt hyggeligt af gå til..smiler... så håber i vil få en god oplevelse med det...
okey, hun er fortidlig født, men de siger på hospitalet at det ikke er noget problem
men så starter man vel bare i 5min, og når de så blir ældre så længere og længere i vandet eller?
Ja har også kun fået at vide det er en rigtig god ide, og de lære vildt meget.. årh, det må havde været fantastisk at se sin datter gøre
nej, det er også en af grundene, da jeg kender det voldte store problemer, med de var bange for vand, så det ville jo være skønt heh.. taaak... hvor har du hold henne? tilfældigvis ikke på frederiksberg vel heh 
Anmeld