Vinter støvler????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

374 visninger
5 svar
0 synes godt om
28. december 2009

NaFe

Nu går feluca jo mere end hun kravler... Og vil gerne være mere ude med hende, hun går ved siden af mig tit de sidste par meter hjem, hun elsker jo bare af gå...men vil os på lege pladser og alt det. Men har kun sådan nogle nike og convers-sko som er alt for kolde af have på, det jo sådan nogle kravle sko eller hvad man nu kalder dem. Så vil gerne have et par ordentlig sko til hende....

Er der nogle der kan anbefal nogle..hvad skal man gå efter osv...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2009

Ni-ko-li-ne

Feluca09 skriver:

Nu går feluca jo mere end hun kravler... Og vil gerne være mere ude med hende, hun går ved siden af mig tit de sidste par meter hjem, hun elsker jo bare af gå...men vil os på lege pladser og alt det. Men har kun sådan nogle nike og convers-sko som er alt for kolde af have på, det jo sådan nogle kravle sko eller hvad man nu kalder dem. Så vil gerne have et par ordentlig sko til hende....

Ecco er altid godt.....

Anmeld

28. december 2009

Klumpe-dumpe

Feluca09 skriver:

og Bundgaard er også super gode sko.

Anmeld

28. december 2009

anna-jonas

Du skal gå efter en sko/støvle der hedder begyndersko/støvle. Det er en meget bøjelig sko (d.v.s at sålen er meget bøjelig), og den skal gå op og støtte om ankelen.

Til Anna havde jeg et par dejlige bundgaard støvler..............vi puttede en uldsok i, så hun kunne holde varmen.

Anmeld

30. december 2009

susan82

Gå i en skobutik hvor de kan råde og vejlede. Skofus fra skoringen er også gode. De er lidt billigere end Bundgaard (er til brede føder) og Ecco.

Herhjemme har vi et stort problem ved at skulle finde sko.....Lærke har en meget smal fod, og kan ikke bruge sko/støvler med velcro.

Anmeld

30. december 2009

sarahb

Feluca09 skriver:

isaac har også ecco og de er super gode og de er til at finde på udsalg. der er en butik i lyngby centeret der tit har tilbud på dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.