Sutter med navn??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. december 2009

MorTilSnartFire <3

nutche skriver:

skal man bestille dem derinde? jeg synes nemlig ikke de har nogen på deres hylder.

Ja, du spørger bare efter dem, hvis ikke de er derinde ved kassen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2009

Skouboe

minegenverden.dk

Anmeld

28. december 2009

Lone Jakobsen

Sabrina17 skriver:

Ja, du spørger bare efter dem, hvis ikke de er derinde ved kassen

det må jeg lige prøve så. nu har min søn jo sådan et helt normalt navn (det har mine 2 andre sønner ikke) så det ku være skønt bare at gå ind og købe et par sutter med hans navn på.

Anmeld

28. december 2009

BetonSlotsPrinsesserne

hc=k skriver:

Nu har jeg kigget 100 sider gennem tror jeg, men jeg synes ikke rigtig jeg kan finde lige den side jeg leder efter.

kender nogle en god side hvor man kan købe sutter med navn på???

Skal lige understreges at min dreng kun bruger runde sutter i naturgummi/latex

Navnebaby.dk
Elsker den side, og bestiller flere sutter hjem adgangen. Du kan selv designe navnet, og figure der er på, super fedt..
Så prøv siden, tror du bliver glad for den.. Deres kundeservice er TipTop..!!!
Men ellers er der navnesutten.dk
Den side kan jeg dog ikke li'...

Anmeld

28. december 2009

Bom

Astrids-mor skriver:

Navnebaby.dk
Elsker den side, og bestiller flere sutter hjem adgangen. Du kan selv designe navnet, og figure der er på, super fedt..
Så prøv siden, tror du bliver glad for den.. Deres kundeservice er TipTop..!!!
Men ellers er der navnesutten.dk
Den side kan jeg dog ikke li'...

Øv den side ville jeg ellers have forslået..

Købte tre sutter til min veninde derinde, og dem er hun super glade for.. Og så var det det billigste sted jeg kunne finde på nettet..

Anmeld

28. december 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80

Gumlo.dk har jeg købt fra nogle gange.

Kan absolut IKKE anbefale navnesutten.dk!! Fik nogle derfra hvor de allesammen var skæve og da jeg trak i dem begyndte gummiet at sprække. Mailede dem flere gange, men de gad ikke engang svare tilbage Hold dig langt væk fra dem!!

Anmeld

28. december 2009

BetonSlotsPrinsesserne

Mini-Terp skriver:

Øv den side ville jeg ellers have forslået..

Købte tre sutter til min veninde derinde, og dem er hun super glade for.. Og så var det det billigste sted jeg kunne finde på nettet..

Thihi, jamen det er sq virkelig også den mest fantastiske side.. Og har virkelig kun go'e ting at sige om den.
Jeg 'designer' selv sutterne når jeg køber nye. Men da jeg har en pige og hun bruger de der 'NUK' forms sutter så kan man kun få dem i hvid med lyserød imidten, derfor betilte jeg blå sutter. Da jeg mortog dem med posten var der ingen blå de var lavet om til hvide. Så skrev jeg en mail og fortalte at det ikke var en klage, men om de troede jeg havde bestilt forkert og dermed fik jeg nævnt jeg godt ku tænke mig hvis man ku få de flotte lyserøde sutter også. 3 dage efter lå der 3 lyserøde sutter med mit eget design i postkassen, som undskyld..
Hallo, så kan man sq da ikke klage

Anmeld

29. december 2009

MorTilSnartFire <3

nutche skriver:

det må jeg lige prøve så. nu har min søn jo sådan et helt normalt navn (det har mine 2 andre sønner ikke) så det ku være skønt bare at gå ind og købe et par sutter med hans navn på.

Hihi, ja selvfølgelig.. Min blev bestilt, da min dreng skal hedde Charlie og det er ikke det man ser oftest på hylden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.