Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
ja som overskriften lyder såå hvornår blir ens mave hård når man er gravid,, hvor langt er man henne når det sker?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
min blev først rigtig hård i uge 14 nu er jeg i uge 18 og er stadig blød nogle steder på maven idet den endnu ikke er vokset op over navlen
jeg er sådan hård tæt ved underlivet nu nemlig og resten af maven er bare blød
bliver hård?????
den bliver da aldrig hård..... jo når man har en plukkeve.... men ellers bliver den ikke decideret hård, bare mere fast når der ikke er så meget plads derinde
frk.Quaade skriver: jeg er sådan hård tæt ved underlivet nu nemlig og resten af maven er bare blød
det kan være mange ting der spiller ind, de først mange uger ligger den jo og gemmer sig under bækken benet, hvor langt er du henne da ??
ka-ri-na skriver: bliver hård????? den bliver da aldrig hård..... jo når man har en plukkeve.... men ellers bliver den ikke decideret hård, bare mere fast når der ikke er så meget plads derinde
det var faktsik os det jeg mente hehe
LilleMor10 skriver: det kan være mange ting der spiller ind, de først mange uger ligger den jo og gemmer sig under bækken benet, hvor langt er du henne da ??
er 7+1
frk.Quaade skriver: det var faktsik os det jeg mente hehe
det blev min først i slutningen omkring uge 36 eller sådan....
plukkeveer har man fra begyndelsen af, uden at vide det..... livmoderen spænder helt op....
Jeg synes min mave blev fast og rund (ikke hård) allerede i uge 10.
Dorthe
19 + 1
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128