Jag/prikken i underlivet og BL..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.143 visninger
2 svar
0 synes godt om
28. december 2009

Tvilling

Her til sidst på eftermiddagen fik jeg nogle mærkelig jag op i underlivet. Det begyndte at stikke og prikke helt vildt. Og gjorde mere og mere ondt. Jeg tjekkede herinde og fandt flere tråde. Jeg valgte dog at ringe til vagtlægen, som ville se mig. Og av det blev værer og var faktisk glad for vagtlægen ville se mig. Fik lavet en GU. Og fik konstateret blærerbetændelse jamen altså.

Jordmor sagde den 22 dec, hun havde mistanke om dette og jeg skulle gå til egen læge. Det var jeg så, og blev purer afvist. Men i dag var der ingen tvivl.

Samtidig med havde jeg jo fortalt om min begyndede BL og det tjekkede han jo så også, så sagde han det var slemt og hvad jeg har lavet i dag. Øj jeg fik skæld ud. Jeg har vasket 4 kvm gulv sammenlagt, da jeg jo kun laver "lidt". Og har jo gjort det da manden har fødselsdag i morgen. Og så sagde jeg jamen jeg har jo kun begyndende og fået afvide jeg skal holde SÅ højt et funktions niveau som muligt og fået prædiket af mange det ikke er en sygdom at være gravid. Og det skulle jeg NOK ikke lige have sagt. Han sagde NEJ det er det ikke, men der er dybt uansvarligt ikke at tage BL seriøst. Du skal kontakte egen læge for ny rådgivning hvad du må og ikke må. .

Undskyld det blev så langt, min hensigt var nok at fortælle en postitiv historie fra et besøg ved lægevagten at jeg føler jeg blev taget seriøst og ikke bare sendt hjem, som egen læge gjorde.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2009

Ranarupta

Wow!!

Sikke en træls historie - og samtidig utroligt rart at høre, at du blev taget seriøst af vagtlægen! 
Og du skal altså tage en (begyndende) BL seriøst. Men åhh, hvor irriterende, at du ikke engang kan vaske 4 m2 gulv uden at få gedigne smerter! 

En ordentlig  fra mig, der selv har haft de første plukveer idag (tror jeg).

Anmeld

28. december 2009

lulle1985

sikke en dag da... godt du fuldte din egen intution og tog til vagtlægen, og dejligt og få et svar på hvad der er var der var i vejen...

Du må virkelig tage BL alvorligt, det er ikke sjovt når det udvikler sig fra begyndende til bækkenløsning 24/7, det kan jeg selv tale med om...

god bedring, håber du er overnpå inden længe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.