MORJESPERSEN skriver:
Jeg viste ikke det kaldes for tiger spring, sådan har pigerne når de puttes de skriger og skriger og skriger og det endes altid med jeg tager dem ind i vores seng og sove... om dagen er de også meget pylderet, de vil hele tiden være ved mig og hvis jeg går skriger de til jeg kommer tilbage....
Ved du hvornår det stopper for det er hårdt at have to stk babyer der skriger...
Jeg håber snart i er over det, hvor har du købt den trøje/kjole/veste? hun har på, syndes bare den er super sød..
Et kæmpe
med mange kræfter i til at kunne klare denne fase..
et tigerspring er en slags mental vokseværk der er hårdt for baby. men når det er slut, kan hun nye ting! det kommer med et par måneders mellemrum og varer 3-4 uger af gangen. det kan være meget slemt
- denne gang er dog forholdsvis mild, synes jeg, i forhold til sidste gang, som var absolut forfærdelig! pigerne plejer også at få det samtidig, men denne gang, som hedder 46-ugers springet, var lilja først.
mine piger gider ikke sove hos mig mere
de brokker sig højlydt og prøver at komme væk når de kommer over i min seng! og jeg har ikke kunne have begge samtidigt i min seng i lang tid, så bliver det kaos. kan du virkelig stadig det?
Anmeld