lidt mere luca

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

968 visninger
11 svar
0 synes godt om
28. december 2009

Milka

luca har tigerspring og har det rigtig hårdt for tiden  græder meget, spiser meget lidt og nægter at sove til middag. her et billede hvor hun nærmest sover stående, hun VIL bare ikke ligge ned. resten af tiden ynder hun at hive i gardiner 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2009

anna-jonas

Åhhhh.............de tigerbesøg kan virkelig tære på kræfterne, både hos mor og Luca.

Mette

Anmeld

28. december 2009

Milka

Anna-jonas skriver:

Åhhhh.............de tigerbesøg kan virkelig tære på kræfterne, både hos mor og Luca.

Mette

vi klarer den hun får masser af kys og kram og medfølelse

Anmeld

28. december 2009

MORJESPERSEN

Milka skriver:

luca har tigerspring og har det rigtig hårdt for tiden  græder meget, spiser meget lidt og nægter at sove til middag. her et billede hvor hun nærmest sover stående, hun VIL bare ikke ligge ned. resten af tiden ynder hun at hive i gardiner 

Jeg viste ikke det kaldes for tiger spring, sådan har pigerne når de puttes de skriger og skriger og skriger og det endes altid med jeg tager dem ind i vores seng og sove... om dagen er de også meget pylderet, de vil hele tiden være ved mig og hvis jeg går skriger de til jeg kommer tilbage....

Ved du hvornår det stopper for det er hårdt at have to stk babyer der skriger...

Jeg håber snart i er over det, hvor har du købt den trøje/kjole/veste? hun har på, syndes bare den er super sød..

Et kæmpe med mange kræfter i til at kunne klare denne fase..

Anmeld

29. december 2009

Bondepigen

Nårh hvor synd, håber snart den tiger lister væk..!!

For hun er vel ikke forkølet eller noget? Emma har nemlig haft det sådan nogle gange, her imens hun har været/er syg/forkølet. Dvs. ondt i halsen, snottet og forkølede ører...

Anmeld

29. december 2009

Milka

bondepigen skriver:

Nårh hvor synd, håber snart den tiger lister væk..!!

For hun er vel ikke forkølet eller noget? Emma har nemlig haft det sådan nogle gange, her imens hun har været/er syg/forkølet. Dvs. ondt i halsen, snottet og forkølede ører...

nej, hun er ikke forkølet eller noget. har tænder på vej, det er det eneste andet der generer...

Anmeld

29. december 2009

Milka

MORJESPERSEN skriver:

Jeg viste ikke det kaldes for tiger spring, sådan har pigerne når de puttes de skriger og skriger og skriger og det endes altid med jeg tager dem ind i vores seng og sove... om dagen er de også meget pylderet, de vil hele tiden være ved mig og hvis jeg går skriger de til jeg kommer tilbage....

Ved du hvornår det stopper for det er hårdt at have to stk babyer der skriger...

Jeg håber snart i er over det, hvor har du købt den trøje/kjole/veste? hun har på, syndes bare den er super sød..

et tigerspring er en slags mental vokseværk der er hårdt for baby. men når det er slut, kan hun nye ting! det kommer med et par måneders mellemrum og varer 3-4 uger af gangen. det kan være meget slemt  - denne gang er dog forholdsvis mild, synes jeg, i forhold til sidste gang, som var absolut forfærdelig! pigerne plejer også at få det samtidig, men denne gang, som hedder 46-ugers springet, var lilja først.

mine piger gider ikke sove hos mig mere  de brokker sig højlydt og prøver at komme væk når de kommer over i min seng! og jeg har ikke kunne have begge samtidigt i min seng i lang tid, så bliver det kaos. kan du virkelig stadig det?

Anmeld

29. december 2009

Milka

MORJESPERSEN skriver:

ps – der findes en bog om emnet som er virkelig rar at have når det står på, jeg læser meget i den for tiden som en form for trøst! den viser også ret nøjagtigt hvornår man kan vente det næste spring. bogen hedder 'vidunderlige uger'

forresten så forekommer de her tigerspring op til 2-års alderen

Anmeld

29. december 2009

MORJESPERSEN

Milka skriver:

et tigerspring er en slags mental vokseværk der er hårdt for baby. men når det er slut, kan hun nye ting! det kommer med et par måneders mellemrum og varer 3-4 uger af gangen. det kan være meget slemt  - denne gang er dog forholdsvis mild, synes jeg, i forhold til sidste gang, som var absolut forfærdelig! pigerne plejer også at få det samtidig, men denne gang, som hedder 46-ugers springet, var lilja først.

mine piger gider ikke sove hos mig mere  de brokker sig højlydt og prøver at komme væk når de kommer over i min seng! og jeg har ikke kunne have begge samtidigt i min seng i lang tid, så bliver det kaos. kan du virkelig stadig det?

De elsker at komme ind og putte hos os, Amalie er begyndt på at hun vil ligge oven på mig på hendes mave så putter hun sig med hovdet på mit bryst, sådan sov vi den anden nat jeg var helt våd af sved da jeg vågnede.... men jeg blev helt varme inden i af glæde og stolhed over at have sådan en dejlig datter Det er heller ikke attid de vil men for det meste, specialt om natten, der vil de rigtig gerne...Om dagen vil de helst ud og sove men her da de havde høj feber sov vi til middag i vores seng alle tre, der tog det lige lidt extra tid før de faldt til ro....

Så tror jeg pigerne har et tiger spring...... Amalie er jo som sagt begyndt at kravle, og Laura rejser sig op på alle fire så hun svæver i luften det ser sjovt ud.... Tror også snart hun kravler.....

Anmeld

29. december 2009

MORJESPERSEN

Milka skriver:

ps – der findes en bog om emnet som er virkelig rar at have når det står på, jeg læser meget i den for tiden som en form for trøst! den viser også ret nøjagtigt hvornår man kan vente det næste spring. bogen hedder 'vidunderlige uger'

forresten så forekommer de her tigerspring op til 2-års alderen

Hold  jeg aldrig op, det har jeg aldrig rigtig tænkt over for det er først nu de er begyndt at have et, jeg har ikke mærket til de andre... men denne gang er det også hårdt syndes jeg også fordi jeg slet ikke kan tilfreds stille de to damer jeg springer og danser for dem men afligevel er det ikke godt nok.... så er lidt træt for tiden...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.