Mens efter fødsel hvornår????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

481 visninger
4 svar
0 synes godt om
28. december 2009

prettybutterfly

Nu er det 3 uger siden min smukke prinsesse Natalie kom til verden og de sidste 2 dage har jeg haft kraftige mens smerter. Blødningen fra efter fødslen(fik KS) var næsten helt stoppet - lidt brunligt kom dog stadigt. Men idag kom et ordentligt skud frisk blod!!! Men er det ikke alt for tidligt at få menstruation??? Skal også lige siges jeg ammer på livet løs, hvilket jeg troede udsatte menstruationen...?

Hvornår fik i mens efter jeres fødsler???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2009

Muffinmus

hmm, svært at isge.

Ammede bgge gange men fik mens efter ca 8 uger første gang og 6 uger 2 gang..

Første gang blødte jeg on-of efter mit KS i 6 uger

2 gang blødte jeg 3 uger efter min fødsel...

Anmeld

28. december 2009

JustAnotherName

Nu er det 3 uger siden min smukke prinsesse Natalie kom til verden og de sidste 2 dage har jeg haft kraftige mens smerter. Blødningen fra efter fødslen(fik KS) var næsten helt stoppet - lidt brunligt kom dog stadigt. Men idag kom et ordentligt skud frisk blod!!! Men er det ikke alt for tidligt at få menstruation??? Skal også lige siges jeg ammer på livet løs, hvilket jeg troede udsatte menstruationen...?

Hvornår fik i mens efter jeres fødsler???

Jeg har endnu ikke fået min mens. Og det er 7 måneder siden jeg fødte (den 22 maj 2009). Jeg ammer stadig ved siden af grød/mos -måltiderne.
Jeg savner det heller ikke, så jeg klager ikke  ....meeen ind imellem kommer jeg dog i tanke om det, og tænker "hmm, gad vide hvor den bliver af? ...bare jeg nu ikke allerede er blevet gravid igen"  haha. (Det ER jeg IKKE!!)

Jeg er ret sikker på det skyldes amningen. For med min første, som fik flaske, kom det igen efter 3½ måned.

Anmeld

28. december 2009

Mumto3

mellem 10 og 12 månder efter fødslen. Men jeg blødte on and off i nogle uger, med mens smerter og efterveer.

Anmeld

28. december 2009

titte

Tror det er meget forskelligt, både om du ammer eller ej. Fik det selv få uger efter fødselsblødningen stoppede. Alle er vist bare forskellige og nogen heldige at slippe i længere tid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.