Føj!! Hvor blev jeg forskrækket..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

496 visninger
9 svar
0 synes godt om
28. december 2009

JustAnotherName

Ja, som så mange andre sikkert også har været, så var jeg idag inde i byen, for at få byttet et par af pigernes julegaver.

Jeg slutter af ved Netto og Føtex med at handle ind.
Celina havde sovet det meste af tiden (Bianca hyggede hjemme sammen med far), men hun var vågnet og lå lige så stille nede i barnevognen og kiggede.
Pludselig da jeg kigger ned til hende, ser jeg til min store forskrækkelse, at hun er totalt rød i hovedet....Det giver en rallende lyd, og jeg tænker, var det mon dét - er hun okay?
Så spærer hun øjne og mund op på hvid gab, og det går op for mig, at hun ikke kan trække vejret. Jeg FLÅR HENDE OP AF VOGNEN - hvilket ikke var helt nemt, da hun var pakket i sovepose/SleeBee og der var regnslag om vognen og varer ovenpå. Men mine varer klasker bare ned på gulvet - Jeg skal bare have hende op!!!
Jeg vender hende med maven ned mod gulvet og hovedet nedad og dunker hende i ryggen. Så kommer der savl og slimklatter op. Og så begynder hun at græde ....HUUUHAA!!!

Jeg tjekkede igen og igen om hun nu var okay.
Og krammede hende ind til mig. Føj, hvor blev jeg bare forskrækket!

Der var adskillige mennesker omkring os, mens det skete.
Jeg råbte "fuck" og var helt panisk, mens jeg slog mit barn i ryggen ...og IKKE EEN ENESTE reagerede.
Nu ved jeg godt at ingen kunne have gjort til eller fra, men alligevel.
Det er chokerende at der ikke er een eneste, som finder det naturligt at melde sig behjælpsom eller spørge mig, om vi var okay. Ikke een!!

Min mobil var helt død og ville bare ikke foretage opkald overhovedet.
Mærkeligt! Og meget irriterende! Der stod "foretag kun nødopkald" 
.....men det er da altid noget, at de kan foretages uanset hvad!

Jeg var egentlig helt fattet ovenpå Netto-episoden.
Men så oplever jeg 5 minutter efter at blive kaldt for "kælling".
En mand stod og lavede en odds-kupon, og jeg spurgte pænt og med et venligt smil, om jeg måtte have lov at køre bagom ham. Han ignorede mig, så jeg spurgte igen, hvortil han næsten råbte "Jamen så KØR da for HELVEDE!!" ...."Nåå, ja jaah", sagde jeg, og så fik jeg da lige et "kælling" med på vejen.
Det var toppen for mig. Nu gad jeg bare ikke bruge mere tid inde i byen.
Og jeg ærgerede mig hele vejen hjem over, at jeg ikke havde fået svaret den dumme dumme ubehøvlede mand igen.....eller havde kørt ham hårdt i hælene med barnevognen. Øv!

Da jeg kom hjem og skulle berette det hele for Kenneth, brød jeg bare ud i tårer. Jeg var faktisk blevet ret forskrækket i Netto. Men da der bare skulle reageres og handles og det foregik i al offentlighed,  havde jeg slet ikke haft tid til, at mærke efter og reagere på forskrækkelsen bagefter....
Så det kom ud, da jeg kom hjem.

Men vi er alle helt okay nu - både kællingen med barnevognen og den slimede baby der lå dernede 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2009

TbCp

Nej for pokker da  sikke en forskrækkelse!!! Hvor var det godt du fik hende hevet op og banket i ryggen.
Puha altså!

Og så sådan en dum mandsperson! Forstår altså godt at du lige knækkede frem da du skulle fortælle det hjemme.

Anmeld

28. december 2009

sarahb

puha... sikke en oplevelse, det ville også slå mig helt ud.. puha..

og sikke en Idiot han skulle have haft en på siden...

og det at der ikke er nogle der hjælper, spørger ind til det eller noget er bare så latterligt, men bar et godt eksempel på hvor EGO folk er nu til dags, hvis det ikke er til deres fordel hvorfor så gøre noget.. UHH Jeg kan ikke ta det!!!

Anmeld

28. december 2009

Milka

åh hvor ubehageligt  

det hører vist med til at være mor at man handler først (iskoldt) og reagerer bagefter ... har jeg selv prøvet et par gange!

har også prøvet at blive svinet til engang fordi jeg åbenbart fyldte for meget med barnevognen, idioten stoppede simpelthen sin bil, hang ud ad vinduet og begyndte at råbe af mig! 

Anmeld

28. december 2009

MORJESPERSEN

føj for en oplevlse, godt du opdagde at hun ikke kunne trække vejret og at du bare handlede så hurtigt på det... Og ja vi lever i en verden hvor mange er sig selv nærmest... Det var ikke som i gamle dage hvor folk var mere hjælpsome... Og så den idiot i Netto, jeg tror jeg var kørt ind i ham hvis det var mig, eller også havde sagt et eller andet til ham, han ejer da ikke hele verden...

Anmeld

28. december 2009

anna-jonas

Sikke da en oplevelse Katrine.............håber at det var en engangsaffære. Kender godt det der, med først at reagere, når man er hjemme igen. Så bliver man meget, meget træt.

Godt at du kiggede ned til hende, lige da hun havde brug for dig.........

Knus Mette

Anmeld

28. december 2009

Malene84

Du får også lige en kæmpe fra mig,

Kender det alt for godt, det med at være bedst til at svare igen - når de ER gået

Anmeld

28. december 2009

Bondepigen

Føj for pokker... Sikke en skræmmende oplevelse. Godt du fik hjulpet din lille datter!!! Skræmmende er det osse at folk er sig selv nærmest!!! 

Og sikke en idiot, du så skulle rende ind i bagefter..

Anmeld

29. december 2009

Barbamama

Puha... Åh jeg kan lige mærke din forskrækkelse helt nede i maven. Jeg kan bare ikke KLARE når Carla får noget galt i halsen. Jeg bliver så skide bange og vil bare gerne have hun skriger så jeg ved hun kan få luft.... GODT du opdagede det.... Og ja folk har en tendens til at glo i stedet for at hjælpe. Pisse irriterende

Anmeld

30. december 2009

JustAnotherName

Tak for Jeres svar.

Celina hoster stadig en rallende slimet hoste ind imellem, og er enormt snottet. Men jeg holder bare ekstra godt øje med hende disse dage.
Bianca er så stor, at hun selv kan sætte sig op og hoste igennem eller lave uro nok til at vi kommer rendende. Det er lidt sværrere med Celina, som jo endnu ikke selv kan sætte sig op...

Jeg sad netop om aftenen og roste sitet og Jer tøser til Kenneth (det tror jeg, at han synes, at jeg gør TIT - hehe), for hvor er det bare dejligt, at man kan sige "BUHU" eller "EJ, VED I NU HVAD...", og så bliver man mødt af knus og forståelse.

Den dumme ubehøvlede mand, som var så grov og sur, han blev også lige sat på plads af Jer ...og selvom det jo bare er ord på skrift, ja så varmer det altså på en eller anden mærkelig måde.

Det er dejligt at få tingene ud af systemet.
Og fedt med et netværk og en ordentlig armfuld søde og forstående mødre/kvinder, som JER.

Tak fordi I er som I er

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.