Hvad kan man spise til morgenmad?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

389 visninger
3 svar
0 synes godt om
28. december 2009

kjeldsen

Jeg har besluttet at starte på kur til Januar, mangler at smide 8 kg ca. efter min søns fødsel... hmm nu skal det bare være. Men jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvad jeg kan spise til morgenmad...det skal være hurtig, nem og sund.

Nogle ideer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
kjeldsen skriver:

Jeg har besluttet at starte på kur til Januar, mangler at smide 8 kg ca. efter min søns fødsel... hmm nu skal det bare være. Men jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvad jeg kan spise til morgenmad...det skal være hurtig, nem og sund.

Nogle ideer?

hvad med havregrød? Det synes jeg er smadder godt.. evt. med kanel og små æblestykker  Og så varmer det så dejligt også

Anmeld

28. december 2009

Lise

Skulle lige til at foreslå havregrød - men Caroline var hurtigere end mig. Jeg ville så droppe kanel+æble, og tilsætte et par dråber sød i stedet - men det er jo en smagssag  Og så en god kop pebermynte urtete til

Anmeld

28. december 2009

michella88

Jeg har diætist på pga sukkersyge, så her er nogle gode råd

Groft knækbrød med mager ost, hamburgeryg eller andet ikke for fedt pålæg. MINUS SMØR!!!

Rugbrød istedet for knækbrød, måske også et enkelt stykke frugt ved siden af..

Ja, havregrød, helt enig, men spar på sukkereret..

Der er også rugfras? der er mange gode produkter at vælge imellem, bare husk at kigge på sukker og fedt indholdet, så kan næsten alt jo lade så gøre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.