Et spørgsmål om termin og scanninger.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

705 visninger
5 svar
0 synes godt om
28. december 2009

LouiseNielsen

Hejsa Piger!

Jeg skal jo den 20 januar til en ekstra scanning fordi at læge og jm skønner den lille fyr i maven til at være noget større end han skal være på nuværende tidspunkt. Faktisk svare hans str til at jeg er 4 uger længere henne end det jeg er, og derfor skal jeg scannes for er det sandt, skal min fødsel sættes i gang 4 uger før tid.

Nu sidder jeg så og tænke på om jeg i virkeligheden kan være 4 uger længere henne end det vi/de regner med, eller ville det være blevet opdaget til enden NF eller MD scanning?

Kram fra Louise 25+2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2009

Halbschön

LouiseLarsen skriver:

Hejsa Piger!

Jeg skal jo den 20 januar til en ekstra scanning fordi at læge og jm skønner den lille fyr i maven til at være noget større end han skal være på nuværende tidspunkt. Faktisk svare hans str til at jeg er 4 uger længere henne end det jeg er, og derfor skal jeg scannes for er det sandt, skal min fødsel sættes i gang 4 uger før tid.

Nu sidder jeg så og tænke på om jeg i virkeligheden kan være 4 uger længere henne end det vi/de regner med, eller ville det være blevet opdaget til enden NF eller MD scanning?

Kram fra Louise 25+2

Godt spørgsmål. Men ved mig opdagede de da jeg skulle til NF... Jeg var 29 dage længere henne, end først beregnet, pga en "drille" menstruation... Så da jeg mødte op til NF kunne de ikke lave den alligevel da jeg var i 18.uge i stedet for 14... Knus

Anmeld

28. december 2009

Muffinmus

hmm, vil også sige at chancerne for at de ville have set det til NF er store...det er jo altså en kæmpe forskel på str på det tidspunkt....Godt og vel dobbelt str fra uge 13 til uge 17 f.eks....

Og også temmeligt meget fra uge 19 til uge 23.

Så at de sender dig til endnu en scanning virker lidt tosset på mig.Så har både dem der scanede dig til NF og MD været yderts elendige.

Her blev jeg sat 6 dage frem første gang med min søn og 5 dage med min datter.

Anmeld

28. december 2009

Mortil2-87

jeg var også blevet sat til slutningen af september, men det rettede de så til den 19 august.

Anmeld

28. december 2009

dorthemus

LouiseLarsen skriver:

Hejsa Piger!

Kram fra Louise 25+2

Sådan har jeg faktisk tænkt, men er det virkeligt muligt at de kan tage sådan fejl

Dorthe

Anmeld

28. december 2009

LouiseNielsen

MariaE skriver:

hmm, vil også sige at chancerne for at de ville have set det til NF er store...det er jo altså en kæmpe forskel på str på det tidspunkt....Godt og vel dobbelt str fra uge 13 til uge 17 f.eks....

Og også temmeligt meget fra uge 19 til uge 23.

Så at de sender dig til endnu en scanning virker lidt tosset på mig.Så har både dem der scanede dig til NF og MD været yderts elendige.

Her blev jeg sat 6 dage frem første gang med min søn og 5 dage med min datter.

Grunden til den ekstra scanning er for at finde ud af om han virkelig er så stor som læge og jm skønner ham til ud fra det de kan mærke/måle på maven og livmoderen, eller om det er forkert!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.