Jo ved den søde grød du kan tillade dig at uddiligere opgaverne.
Helt nøjagtigt hvordan jeg ville gribe det and kan jeg ikke fortælle, men mere groft set ville jeg, dele tingene op, og fx finde en der vil stå for indvitatinerne (der er ikke afbudds mulighed for så bliver det bare ikke til noget, ja er lig ja slut prut) en der står for maden, eller rettere alt efter hvor mange der skal med, som står for at bede folk selv tage med, så der bliver sammensat en rimlig menu) til alle dem som ikke inden selve sammenkomsten har fået en opgave, vil jeg evt lave en skål med sedler med opgaver, det kan være afrydning af borde opvask fejning af gulvet til slut ol.
Ikke om jeg ville gide at stå med hele ansvart selv, det er sten sikkert, nu har "jeg" (du er det så) stået for at få fat på folk og udiligere opgaver, 2 meget store ting tidsmessigt, så er det dælme heller ikke mere end rimeligt at du får lov at slappe af ved selve sammenkomsten. For at undgå balade kunne du evt bikse en lille liste med hvem der har gjort/skal hvad, så folk kan se at alle har haft en tjans, større eller mindre, således at du og de andre som kan slappe af til selve sammenkomsten ikke får skyld for bevist ikke at have påtaget opgaver.
Nu lige maden der ville jeg kontakte det nærmeste frivillige beredskab og spørge om deres forplejning gider stå for noget af det (eller rettere jeg ville banke mine kolegaer oven i kasketten og sige at de skal *gg*) det er billigt (hos os betaler man kun for råvarene, intet andet, andre stedder tager de lidt til kaffekassen) og nemt (de står for udpotioneringen og opvasken, hvis man bruger engangsservice, mangler der opgaver til alle, kan du sette folk på til udpotionering) De vil muligvis også kunne hjælpe med noget at sove på, og evt anskaffelse + servering af morgenmad... men spørg dem, du får højest af vide at de ikke kan.
Fordi jeg ville vælge at få maden udefra, vil der også være en gegen betaling øl vand og vin, vil jeg lave som en "kaffe kasse" altså selv ligge ud og sette en stk pris på, man så skal betale for hver gang man tager.... er der overskud, kan man de fleste stedder levere det til bage og få pengene tilbage.
Anmeld