Jeg gider ikke, meeeen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

661 visninger
4 svar
0 synes godt om
29. april 2008

Bamseboet :D

Ja jeg har på begyndt noget, jeg bare ikke har overskud til at lave færdigt... kender i det?? Jeg har påbegyndt at arrangere en gammel elev fest for min folkeskole klasse.. Jeg har ringet rundt, ledt nettet tyndt efter de gamle klasse kammerater...Har simpelthen brugt SÅ meget tid på at få det her til at køre. Jeg spurgte en, om hun ville stå for bestilling af mad ... og det ville hun godt. I dag skriver hun så, at hun ikke vil alligevel... :( så nu kan jeg OGSÅ stå for det...:'( Det er surt at jeg skal stå for ALT sammet.... føler ikke rigtig jeg gider mere... synes jeg har snakket med en masse, og fundet en masse fra klassen, men at alle bare forventer at de kan møde op på skolen den aftalte dato og så møde den gamle klasse... Det er da også langt det nemmeste, og det ville jeg da også ønske at JEG kunne, bare lade andre stå for det hele ... hmmm vil jo ikke skuffe klassen, og aflyse det hele... så må nok hellere få lavet lidt... er der nogle der har en god invitation til en gammel elev fest??? -Og isteden for at bestille mad ude fra... kunne man så ikke måske sige at vi hver i sær skal have grillmad med til grillen?? søde piger hjælp mig lige... kan simpelthen ikke overskue alt sammen nu...:'( (måske er jeg alligevel gravid:S plejer ikke at være så ked over så noget... tester d. 1. maj...(H)Helle som stadig ikke har fået mens efter Milles fødsel d. 24.07.....) hmmm det blev vist et rodet indlæg(?)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2008

Doktor Doolittle

Hej Helle Det lyder da også lidt irriterende :'( at du skal stå for ALT. Jeg ville lave en telefonliste (hvis du ikke har folks mailadresser, ellers ville jeg skrive ud) og ad den vej give folk besked på at de selv skal medbringe mad til grillen hvis der er sådan een. Du har allerede gjort et vildt stort arbejde ved at støve så mange gamle elever op, klap dig selv på skulderen for det :)) Og så hav en dejlig aften med dine gamle klassekammerater, det skal nok blive sjovt :P Knus (H) Tina

Anmeld

29. april 2008

Honningblomst

Meld ud...skriv at hvis I alle skal mødes til en god fest, så sker der løftes i flok. Ellers bliver det ikke til noget, for det har du ikke tid til.
Det andet er ikke fair og kun til du går og bliver i dårligt humør.

Og super idé med at alle hver især tager ALT med som de skal bruge, for så skal du bare have dug og servietter og lokaler..

Knus Eva..

Anmeld

29. april 2008

MUTT3

Jo ved den søde grød du kan tillade dig at uddiligere opgaverne.

Helt nøjagtigt hvordan jeg ville gribe det and kan jeg ikke fortælle, men mere groft set ville jeg, dele tingene op, og fx finde en der vil stå for indvitatinerne (der er ikke afbudds mulighed for så bliver det bare ikke til noget, ja er lig ja slut prut) en der står for maden, eller rettere alt efter hvor mange der skal med, som står for at bede folk selv tage med, så der bliver sammensat en rimlig menu) til alle dem som ikke inden selve sammenkomsten har fået en opgave, vil jeg evt lave en skål med sedler med opgaver, det kan være afrydning af borde opvask fejning af gulvet til slut ol.

Ikke om jeg ville gide at stå med hele ansvart selv, det er sten sikkert, nu har "jeg" (du er det så) stået for at få fat på folk og udiligere opgaver, 2 meget store ting tidsmessigt, så er det dælme heller ikke mere end rimeligt at du får lov at slappe af ved selve sammenkomsten. For at undgå balade kunne du evt bikse en lille liste med hvem der har gjort/skal hvad, så folk kan se at alle har haft en tjans, større eller mindre, således at du og de andre som kan slappe af til selve sammenkomsten ikke får skyld for bevist ikke at have påtaget opgaver.

Nu lige maden der ville jeg kontakte det nærmeste frivillige beredskab og spørge om deres forplejning gider stå for noget af det (eller rettere jeg ville banke mine kolegaer oven i kasketten og sige at de skal *gg*) det er billigt (hos os betaler man kun for råvarene, intet andet, andre stedder tager de lidt til kaffekassen) og nemt (de står for udpotioneringen og opvasken, hvis man bruger engangsservice, mangler der opgaver til alle, kan du sette folk på til udpotionering) De vil muligvis også kunne hjælpe med noget at sove på, og evt anskaffelse + servering af morgenmad... men spørg dem, du får højest af vide at de ikke kan.
Fordi jeg ville vælge at få maden udefra, vil der også være en gegen betaling øl vand og vin, vil jeg lave som en "kaffe kasse" altså selv ligge ud og sette en stk pris på, man så skal betale for hver gang man tager.... er der overskud, kan man de fleste stedder levere det til bage og få pengene tilbage.

Anmeld

29. april 2008

Pia.

Du skal bestemt ikke stå for det hele, hvad regner de med... for ca. 4 år siden mødte jeg min gamle folkeskole klasse og der var ikke noget der dukkede op uden en opgave... der blev delt et eller andet ud til alle...

jeg syntes du skal vælge at alle tager lidt tilbehør med sådan så I kan lave det som en buffet og så sørge alle for kød til en person (bøffer, pølser, ja alt efter hvad man har lyst til)... alt kødet bliver jo så grillet sammen og man kan smage lidt af det hele på den måde...

Så skal du måske tænke på lidt dressing, ketchup, sennep og lidt brød - men det er jo ikke det væreste hvis du ikke skal tænke på maden... det skal folk selvfølgelig betale for så jeg ville bede alle sætte 10-20 kr ind på din konto....

Vi gjorde det på den måde at hende der stod for selve festen, lokaler, dække bord m.m hun skulle ikke sørge for mad til sig selv det fik hun fra alle os andre, hun havde jo rigeligt at tænke på...

så på invitationen skriver du husk, tilbehør (salat, kartofler,mm.) alt efter hvad man har lyst til, kød til en person og egne drikkevare, og indsætte ca. 20 kr. til brød, dressing, ketchup, sennep, servietter, grillkul m.m...

Håber I får en rigtig god fest....

stort knus fra Pia, som håber klassen vil samarbejde lidt, men det vil de med sikkerhed gerne de skal bare lige vide det først....

Og der er sikkert et par stykker eller 3 der har en grill de kan tage med så I ikke skal leje en grill..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.