muligt at være gravid når testene er negative??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

642 visninger
6 svar
0 synes godt om
28. december 2009

gemt~i~hjertet

min læge vil ikk gøre nået før jeg er udblevet i mange måneder (ordret)...??

for min sidste gang var den 26 oktober.
har ikke været det der ligner stresset, og har følt mig roligt i mit sind, for havde langt om længe lagt befrugtning sådan lidt til side og ville nyde livet lidt efter mig og min kæreste har prøvet i 2½år, har taget 2 teste den seneste har jeg taget om morgenen den 19 december . (negativ)
har snakket med lægen og han siger de købe test er så  sikre så der ikk er noget.
og han vil først sende mig til undersøgelse når jeg har udblevet i mange måneder,
(kan man været befrugtet når testne viser negativt??)

jeg er blevet lidt tykkere på maven og venner og bekendte siger jeg skal undersøges fordi det ligner jeg er gravid??
hva skal jeg stille op??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2009

lillemunk

Hmmm jeg ville bede om at få taget en blodprøve... jeg har ikke haft en positiv test, min graviditet kunne kun ses ved en blodprøv.
Så ring du og bestil en tid

Anmeld

28. december 2009

kjeldsen

hej...jeg har også prøvet en negativ test, med en blodprøve der var positiv...  Dog skal det siges att jeg kun var gået 5 dage over da jeg fik en negativ resultat

Anmeld

28. december 2009

Bas

Hej.

Jeg er også gået over tid med mens. i 13 dage nu, og har lavet flere tester, alle negative. Jeg var op hos min læge idag og da lavede de endnu en urintest, som igen var negativ. Hun gjorde heller ikke mere, sagde at jeg skal kontakte hende igen, hvis jeg ikke får min mens. indenfor 2 uger.

Krydser fingre for dig

Anmeld

28. december 2009

Muffinmus

MEGET sjældent vil en graviditet kun ses i blodprøve, men så snakker vi som regel kun 1-4 uger efter forventet mens...ikke 2-3 mdr, så er tilbøjelig til at give din læge ret, du er ikke gravid. Men så er det vigtigt at fidne ud af hvorfor mens så udebliver, for det kan der være mange grunde til og ikke alle er lige rare.

Men ens mens kan godt blive væk i ny og næ uden at man er gravid eller syg. Men dog som regel ikke i flere mr som din er.

97 % af kvinderne kan få dage efter forventet mens få en positivt test, rster nogle uger efter..men igen, vi snakker altså MEGET sjældent at det løber over 6-8 uger.

Anmeld

29. december 2009

gemt~i~hjertet

tusinde tak for besvarelserne...

synes også det er enormt, underligt og især at min læge ikke vil hjælpe mig ved at undersøge mig. men igår kl 16, fik jeg voldsomme smerter og lidt blod ca 1 time, og derefter lidt brunt,
mega kvalme  og hovedpine og urolig i kroppen.

og hertil morgen "bare" dårlig og  mega spændninger i underlivet.

jeg må skifte læge...

Anmeld

29. december 2009

gemt~i~hjertet

gemt~i~hjertet skriver:

min læge vil ikk gøre nået før jeg er udblevet i mange måneder (ordret)...??

for min sidste gang var den 26 oktober.
har ikke været det der ligner stresset, og har følt mig roligt i mit sind, for havde langt om længe lagt befrugtning sådan lidt til side og ville nyde livet lidt efter mig og min kæreste har prøvet i 2½år, har taget 2 teste den seneste har jeg taget om morgenen den 19 december . (negativ)
har snakket med lægen og han siger de købe test er så  sikre så der ikk er noget.
og han vil først sende mig til undersøgelse når jeg har udblevet i mange måneder,
(kan man været befrugtet når testne viser negativt??)

jeg er blevet lidt tykkere på maven og venner og bekendte siger jeg skal undersøges fordi det ligner jeg er gravid??
hva skal jeg stille op??

tusinde tak for besvarelserne...

synes også det er enormt, underligt og især at min læge ikke vil hjælpe mig ved at undersøge mig. men igår kl 16, fik jeg voldsomme smerter og lidt blod ca 1 time, og derefter lidt brunt,
mega kvalme  og hovedpine og urolig i kroppen.

og hertil morgen "bare" dårlig og  mega spændninger i underlivet.

jeg må skifte læge...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.