hvad spiser jeres 2 årig til morgenmad?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.698 visninger
11 svar
0 synes godt om
28. december 2009

hannetheis

min søn er 21 mdr og har frem til nu spist havergrød og øllebrød om morgen, men han er begyndt at midste interessen for det og spiser derfor ikke så meget om morgen og er så sulten igen efter en time.

hvad giver i jeres børn og hvor længe holder de sig mætte på det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2009

Anja

Havregryn med rosiner og mælk har længe været et hit, men nu er det mere rugbrød med rejeost, der spises om morgenen.

Anmeld

28. december 2009

ivfmarie

Havregrød eller havregryn med forskelligt topping....

Vi har et arsenal af morgenmadsprodukter (IKKE dem med et hav af sukker eller chokolade). Vi drysser lidt forskelligt ovenpå grynene. Han får selv lov at bestemme hvad han vil have på - det hjælper på apetitten.

Hvis der er nybagte boller i huset, så bliver det en bolle med ost og syltetøj.

Anmeld

28. december 2009

Lise

Havregryn med rosiner og mælk. Også gerne med Cultura (Gaio) ovenpå (altså ovenpå havregryn med mælk). Eller hvis der er en nybagt bolle, så vil han også gerne have den.

Anmeld

28. december 2009

malo

Vi er også gået over til havregryn med mælk og rosiner og tørrede tranebær. Vi spiste bananskiver på en overgang, men det er ikke længere et hit.

Da vi var på juleferie fik han yoghurt naturel med musli på (uden nødder) og det gled bare ned :-)

Men hvis vi andre sidder og spiser boller, så vil han også gerne have "buy"med smør eller syltetøj.

Anmeld

28. december 2009

JustAnotherName

Min datter spiser havregrød hver morgen i hverdagene.
Nogle gange til afveksling yoghurt ....gerne med lidt gryn i.

I weekenderne får vi så i stedet rundstykker eller franskbrød.

Anmeld

28. december 2009

Lone Jakobsen

min datter spiste havregryn med mælk og sukker fra hun var omkring 1 år. hun er 10 idag og spiser det stadig  mætheden holder et par timer.

Anmeld

28. december 2009

Assi

min datter spiser yoghurt naturel med havregryn og en skive rugbrød smuldret ovenpå.

I weekenden er det nogle gange en grovboller eller franskbrød med ost, marmelade eller pålægchokolade på.

Anmeld

28. december 2009

frk andreasen

youghurt med havregryn har længe været et hit, men nu er hun gået over til rugbrød. hun eeelsker rugbrød.. hun er så 2,10år

i weekwnderne spiser hun boller med pålægschokolade eller bare smør det elsker hun. hun kan ikke lide ost. kun de der oste hapser

kram tanja 28+1

Anmeld

28. december 2009

hannetheis

tak for de mange gode forslag tror jeg vil prøve med havregryn, rusiner og mælk.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.