Hjælp jeg skal giftes.... ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.458 visninger
8 svar
0 synes godt om
27. december 2009

Idas_mor

Hejsa...

Det er længe siden jeg har skrevet herinde, men står nu i den heldige situation at jeg skal giftes, og har brug for lidt hjælp

Kender du et godt sted at holde bryllup omkring kolding/ eller bare sydjylland det behøver ikke være kro, men gerne et sted med mad og servering.... Håber i har nogle gode idder... Vi har kigget lige på slotsstallen.... Nogen der har været det og evt kender priser??

HIlsen Anita

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2009

heaven

ved ikke noget om noget som helst, vil bare sige stort tillykke - du kan godt glæde dig, det er en stor og uforglemmelig dag

Jannie

Anmeld

27. december 2009

FrkT

Nu aner jeg ikke hvad prisklasse det må ligge i, og hvor langt væk det må være. Men vil i hvert fald lige anbefale dig Henne Kirkeby Kro. Det er bare det smukkeste og dejligste sted til et bryllup. Min moster/gudmor blev gift der, og det var bare sådan et skønt bryllup. Fantastiske omgivelser, mad og det hele. Men det ligger jo meget vestpå. Men kig evt. på http://www.hennekirkebykro.dk

Og STORT TILLYKKE med det kommende bryllup

Anmeld

27. december 2009

Mimic

Tyrstrup Kro ved Christiansfeld er rigtig hyggelig og ligger kun ca 15 km syd for Kolding.

Ellers er der Den gamle grænsekro ved Christiansfeld, Fjelstrup kro 5 km fra Christiansfeld, et lille hyggeligt sted og så er der årøsund badehotel, stort gammelt reataureret hotel/spisested som er superhyggeligt.

Lidt adresser:

www.aarosundbadehotel.dk
www.tyrstrupkro.dk
www.fjelstrupkro.dk
www.graensekroen.dk

Jeg kan varmt anbefale aarøsund badehotel , men deres side er måske lidt forvirrende ...det kan godt være det bare er mig

og tillykke fra mig

Anmeld

27. december 2009

Sesse89

Aabenraa har Krusmælle.

Det er et  rigtigt  lækkert sted og meget romantisk faktisk.

Vi fik kanon godt mad til min kusines konfirmation da det var og der var rigligt til alle..

Anmeld

28. december 2009

Idas_mor

Tusind tak

Vi kender både thyrstrup kro og den gamlegrænse kro, og har for nyeligt været til to brylluper der, så det skal ikke være dem....

hvor ser de andre også hyggelige ud... Det er bestemt noget vi kigger nærmere på.

Kender i måske også noget der kunne være lidt mere anderledes, prisklassen er ikke fastlagt endnu

Knus Anita

Anmeld

28. december 2009

Winnie

Kender ingen steder til at holde bryllup, men vil da lige ønske dig -lig tillykke med at du skal giftes

Anmeld

28. december 2009

sandoz

Først vil jeg gerne sige tillykke med forlovelsen

Hvis I gerne vil giftes og holde et romantisk bryllup på et idyllisk sted med voldgrav og bro over til kirken, så skal I tage til Skrøbelev Gods ved det sydfynske øhav.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

3. januar 2010

Idas_mor

Tusind tak for jeres svar.... Vi har kigget rundt og er faldet for Slotsstalden... Nu må vi se om e har plads Og ellers har vi snakket om et forsamlingshus med betjening

Rigtig godt nytår,

Anita

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.