Urenhud

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

743 visninger
9 svar
0 synes godt om
27. december 2009

Kristina V

hej piger..

Har lavet en tråd lign. denne før, men vil lige give et produkt 5 stjerne ud af 5 mulige...

Jeg er en pige som har tendens til urenhud normalt, men under min første og så under min anden graviditet har jeg haft VOLDSOMT urenhud.

Jeg gik til matas hvor de solgte mig et produkt (shiseido), som bare virkede stik modsat. Om det var produktet som var dårligt, eller om det var de over sminkede duller bag disken som bare ville sælge et dyrt produkt (nej giver IKK meget for personalet i matas i min by), kan jeg ikke svare på. Virke gjorde det hvis du vil ha bumser og rødhud.

MEN så tænkte jeg, jeg vil bruge dermalogica, som jeg har prøvet lidt af før. Har godt nok brugt en formue (vi snakker mellem 2-3000 kr) på produkter fra dem. alm. rense produkter, cremer, masker, skurb you name it, men det virker! Kan se min hud bliver bedre og bedre for hverdag.

Vil dog også sige jeg har fået en fantastisk vejledning om produktet, UDEN at ekspedienten fik mig prejet på en masse. De meste blev købt bare af nysgerrighed, og så nok den del, at de har fyldt meget or mig at ligne en stor bums!

Så DERMALOGICA kan VARMT anbefales herfra!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2009

Rasmine

Fantastisk!

Jeg kan også anbefale at man holder sig langt væk fra chokolade...

Anmeld

27. december 2009

Mathilde & Frederikkesmor

Gode ide med indlægget

Jeg har rigtig gode erfaringer med Exuviance.

Startede med produkterne derfra da jeg led af voldsom uren hud under min første graviditet. Jeg bruger stadig produkterne, og de virker som en drøm

Anmeld

27. december 2009

Kristina V

tja for lidt over en måned siden havde jeg nok prøvet, men elsker at jeg kan se dette hjælper huden.. SKØNT.

Anmeld

27. december 2009

mariamiss6

Mebach skriver:

Fantastisk!

Jeg kan også anbefale at man holder sig langt væk fra chokolade...

Naaaaaaarj, så dør baby....!

Anmeld

27. december 2009

BinaMor

mariamiss6 skriver:

Naaaaaaarj, så dør baby....!

okay der blev jeg tabt?

Anmeld

27. december 2009

mariamiss6

gabriellasmor skriver:

okay der blev jeg tabt?

Hvis mor her ikke får lov at æde lige så meget chokolade hun kan indeholde, så dør baby....! (á la rune klan og mick øgendahl)

Anmeld

27. december 2009

Bubbi

mariamiss6 skriver:

Hvis mor her ikke får lov at æde lige så meget chokolade hun kan indeholde, så dør baby....! (á la rune klan og mick øgendahl)

er lige færdig af grin.. har lige set dem

Anmeld

27. december 2009

BinaMor

mariamiss6 skriver:

nårrrhhh

Anmeld

27. december 2009

mariamiss6

Bubbi skriver:

er lige færdig af grin.. har lige set dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.