hej piger..
Har lavet en tråd lign. denne før, men vil lige give et produkt 5 stjerne ud af 5 mulige...
Jeg er en pige som har tendens til urenhud normalt, men under min første og så under min anden graviditet har jeg haft VOLDSOMT urenhud.
Jeg gik til matas hvor de solgte mig et produkt (shiseido), som bare virkede stik modsat. Om det var produktet som var dårligt, eller om det var de over sminkede duller bag disken som bare ville sælge et dyrt produkt (nej giver IKK meget for personalet i matas i min by), kan jeg ikke svare på. Virke gjorde det hvis du vil ha bumser og rødhud.
MEN så tænkte jeg, jeg vil bruge dermalogica, som jeg har prøvet lidt af før. Har godt nok brugt en formue (vi snakker mellem 2-3000 kr) på produkter fra dem. alm. rense produkter, cremer, masker, skurb you name it, men det virker! Kan se min hud bliver bedre og bedre for hverdag.
Vil dog også sige jeg har fået en fantastisk vejledning om produktet, UDEN at ekspedienten fik mig prejet på en masse. De meste blev købt bare af nysgerrighed, og så nok den del, at de har fyldt meget or mig at ligne en stor bums!
Så DERMALOGICA kan VARMT anbefales herfra!
Anmeld