pigerne elsker bare hinanden....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

639 visninger
11 svar
0 synes godt om
27. december 2009

MORJESPERSEN

Det er bare så dejligt at se pigerne er ved at få mere og mere glæde af hinanden... de er begyndt at lege sammen og hygge sig sammen.. Så vil dele denne video med jer og viser jer hvor heldig en mor jeg er at have sådane to dejllige piger til at berige min hverdag

http://www.youtube.com/watch?v=bd2z8jrQLQc

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2009

anna-jonas

Dejlige basser.........

Anmeld

28. december 2009

MORJESPERSEN

Anna-jonas skriver:

Dejlige basser.........

Tak

Anmeld

28. december 2009

JustAnotherName

Hooold nu op, hvor er de bare dejlige!!!   

Anmeld

28. december 2009

JustAnotherName

Jeg kan også oftere og oftere nu iagtage mine piger på afstand og så se, at Bianca er enorm kærlig og sød ved Celina.
Det varmer mig bare SÅ MEGET om hjertet.

Hun trøster og aer, hvis Celina pyldrer.
Og hun rækker en et stykke legetøj eller giver hende et knus.

Forleden dag legede de inde på værelset. Jeg stak hovedet ind og kikkede, og så var Bianca igang med at vaske hår (leg) på Celina

Igår kørte vi en lang tur på familie-besøg. Der blev stille omme bagved og jeg kiggede derom. Så sad Bianca og Celina i hver deres autostol og holdte hinanden i hånden inde på midten

Anmeld

28. december 2009

anna-jonas

JustAnotherName skriver:

Jeg kan også oftere og oftere nu iagtage mine piger på afstand og så se, at Bianca er enorm kærlig og sød ved Celina.

Forleden dag legede de inde på værelset. Jeg stak hovedet ind og kikkede, og så var Bianca igang med at vaske hår (leg) på Celina

Igår kørte vi en lang tur på familie-besøg. Der blev stille omme bagved og jeg kiggede derom. Så sad Bianca og Celina i hver deres autostol og holdte hinanden i hånden inde på midten

Sidder helt og får våde øjne nu..............ja, det er søsterkærlighed.

Anna er også kærlig og meget omsorgsfuld over for Ida............det er bare så skønt at iagttage.

Anmeld

28. december 2009

Barbamama

Hvor er det altså bare fantastisk at se det samspil der er mellem tvillinger. Det er SÅ SØDT!!! Man kan ikke andet end at blive rørt over det..... De er bare dejlige!!!

Anmeld

29. december 2009

MORJESPERSEN

Anmeld

29. december 2009

MORJESPERSEN

michella80 skriver:

Hvor er det altså bare fantastisk at se det samspil der er mellem tvillinger. Det er SÅ SØDT!!! Man kan ikke andet end at blive rørt over det..... De er bare dejlige!!!

Tak, og ja der er et bånd mellem dem det bliver større og større kan jeg mærke.. de er ikke gode til at undværre hinanden..

Anmeld

29. december 2009

Barbamama

MORJESPERSEN skriver:

Tak, og ja der er et bånd mellem dem det bliver større og større kan jeg mærke.. de er ikke gode til at undværre hinanden..

årh det må være så dejligt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.