Forkælelse af kæresten/manden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.842 visninger
3 svar
0 synes godt om
27. december 2009

LMM

Hej Alle

Ville lige høre hvordan I forkæler, manden i jeres liv?

Hvad vil I gøre hvis I, skulle forkæle Manden, i en dag eller bare en time?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Uhh jeg er egentlig dårlig til at forkäle sådan i koncentrerede mängder... Jeg forkäler mere i det små - såsom af og til at rejse sig og hente noget for ham selvom ingen af os gider rejse sig fra sofaen / sengen, eller köbe ind selvom det egentlig var ham der skulle göre det. Aflaste ham lidt så han kan få lov at dovne lidt ekstra af og til - det gör han også for mig og det föles bare såååå läkkert at få et fripas en gang i mellem i hverdagen.

Men ellers er massage en klassiker, eller hvad med at lade ham frit välge film og så rent faktisk SE HELE FILMEN sammen med ham uden brok (selvom det sikkert bliver en idiotisk hjernedöd sci-fi-action film), hjemmelavede snacks til filmen kunne sätte kronen på värket...

Ellers er der altid B&B...

Anmeld

28. december 2009

CarinaSB

Jeg plejer at lave en god middag .. så en lille kage til den søde tand .. Så får han lov til at bestemme hva der skal ske resten af aften .. og han er god til at finde på gode ting

Anmeld

29. december 2009

lillemig28

Hej jeg forkæler min dejlige mand tit,ligesom han forkæler mig tit ,laver god mad med en rigtig god rødvin tilog når vi har hans piger så hygger vi rigtig megetNår jeg smørrer hans madpakke skriver jeg små seddler hvor højt jeg elsker ham osv,køber ind imellem dejlige gaver til ham,vi har et pragtfuld ægteskab ,

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.