Hej.
Jeg er meget frustreret over min gravilitet eller rettere sagt min familie og derved min svigerinde...
Jeg er gravid i 9. måned og hun i 7. måned (10 uger imellem)
Da min kæreste og jeg fortalte nyheden til mine forældre og søskende blev de fleste meget glade, bare ikke lige min søster, da hun ikke mente det var rigtigt at beholde barnet, da vi ikke var så gamle, sagde hun til os... (Jeg er 19 og kæresten 22)
Hun må gerne have sin mening og jeg lagde det egentlig meget pænt hen, INDTIL!!!
Min svigerinde og bror skulle fortælle de også ventede (Hun er også 19 og han er 22) Forældre blev ikke nær så glade (Da de ikke har økonomien eller "forstand" til det, efter hvad mine forældre har sagt) men min søster blev ellevild og ville da lige fortælle hvor glad hun var og IHHHH hvor hun glæder sig på deres vegne...
Undskyld, men er det mig der er forkert på den eller virker det forfærdelig forkert af min søster at reagere så forskelligt???? 
Derefter er der også det at svigerinden er et brokkehoved så det batter!! Hun mener man er højgravid i uge 24 allerede- så hun må for alt i verden ikke røre sig (Og hun er altså i uge 30 nu og har ikke rørt sig siden uge 23-24, da hun er bange for hun kan føde for tidligt og hun fejler intet og har haft den lettesre gravilitet indtil videre) Hvilket jeg synes er meget mystisk!
Er det bare mig, eller har jeg ret til at være sur og skuffet på denne søster? (Og synes egentlig også min gravilitet ikke er nær så vigtig længere, efter svigerinden også blev gravid.. Hun tog ligesom "Min tid" 
Hilsen en meget frustreret kommende mor. 40+
Anmeld