Bange for at tage til lægen.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.312 visninger
11 svar
0 synes godt om
27. december 2009

Anonym trådstarter

Ja som overskriften siger, er jeg bange for at tage til lægen..

Jeg har de sidste 2 mdr haft ondt i lænden, skamben og ned i hofterne, det er specielt slemt når jeg har været på arbejde, så kan jeg næsten ikke gå om aftenen uden at det gør pisse ondt..

Den sidste uges tid er jeg begyndt og få plukveer hver dag og MANGE, nogle af dem gør lidt ondt, men igen er plukveerne værst når jeg er på arbejde, lige så snart jeg kommer hjem og slapper af, forsvinder de næsten...

Nu mener min kæreste at jeg skal ringe til lægen imorgen, og få en tid.. Men jeg har bare ikke lyst, for hvad nu hvis det bare er mig der er pylret, og hvad skal jeg sige til hende i telefonen når jeg skal bestille tiden, og vil hun overhovedet give mig en tid.????

Ja alle de åndsvage spørgsmål stiller jeg hele tiden mig selv...  Er så bange for at tage derned, for vil jo ikke være hypokonder...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2009

kjeldsen

Hej...hvor langt er du i din graviditet. For min fødsel startede også med små plukveer og øm i lænden- men overhovedet ikk veer lignende smerter. Tog til lægen for troede jeg havde blærebetændelse, men nej jeg var 6 cm åben uden veer. så kom på sygehuset fik ve drop og så fødte jeg en velskabt dreng 3 uger for tidligt. Jeg får ikke veer af mig selv, men skal ha hjælp til at få dem igang ved begge fødsler                      

Anmeld

27. december 2009

Anonym trådstarter

kjeldsen skriver:

Hej...hvor langt er du i din graviditet. For min fødsel startede også med små plukveer og øm i lænden- men overhovedet ikk veer lignende smerter. Tog til lægen for troede jeg havde blærebetændelse, men nej jeg var 6 cm åben uden veer. så kom på sygehuset fik ve drop og så fødte jeg en velskabt dreng 3 uger for tidligt. Jeg får ikke veer af mig selv, men skal ha hjælp til at få dem igang ved begge fødsler                    

Uhh ha jeg er slet ikke så langt henne endnu, er kun 21 uger henne... Så skulle ikke gerne føde nu...  

Anmeld

27. december 2009

bette

jeg synes det lyder til du har bækkenløsning.. så synes du skal ringe til din læge imorgen..

og nej du er ikke hypokonder

Anmeld

27. december 2009

kjeldsen

nå okay, så tror jeg også det lyder som bækkenløsning, og ville også ringe til lægen.... synes bestemt heller ikke du er hypokonder

Anmeld

27. december 2009

LMM

Anonym skriver:

Ja som overskriften siger, er jeg bange for at tage til lægen..

Jeg har de sidste 2 mdr haft ondt i lænden, skamben og ned i hofterne, det er specielt slemt når jeg har været på arbejde, så kan jeg næsten ikke gå om aftenen uden at det gør pisse ondt..

Den sidste uges tid er jeg begyndt og få plukveer hver dag og MANGE, nogle af dem gør lidt ondt, men igen er plukveerne værst når jeg er på arbejde, lige så snart jeg kommer hjem og slapper af, forsvinder de næsten...

Nu mener min kæreste at jeg skal ringe til lægen imorgen, og få en tid.. Men jeg har bare ikke lyst, for hvad nu hvis det bare er mig der er pylret, og hvad skal jeg sige til hende i telefonen når jeg skal bestille tiden, og vil hun overhovedet give mig en tid.????

Ja alle de åndsvage spørgsmål stiller jeg hele tiden mig selv...  Er så bange for at tage derned, for vil jo ikke være hypokonder...

Hej.

Jeg har døjet med det samme i det meste af min graviditet, jeg er nu i uge 31 og har endelig fundet ud af at det er bækkenløsning jeg har! det gør så ondt! det er blevet værre fordi at jeg ikke tog det med ro, nu skal jeg ligge på sofaen resten af graviditeten!

Mit råd er at, hvis du ikke har lyst til at ringe til egen læge, så ting til fødeafd. det er en jordmoder der tager telefonen og de er vildt søde til at hjælpe og forklare!

Det er bedre at spørge en gang for mget end en gang for lidt Man skal jo passe på den bette guldklump man bære

Anmeld

27. december 2009

prettybutterfly

Ej det lyder da virkelig ikke godt! Du bliver da NØDT til at tage til lægen, kan jo være vildt farligt for den lille lækre unge derinde!!! Please ring for bebsens skyld! Og skriv her når du har været til lægen så vi lige kan få en opdate. Håber på det bedste for jer begge to!

God bedring!

Knuser fra Mona

Anmeld

27. december 2009

Tina2

Ring til lægen.... Det lyder som bækkenløsning, jeg har selv haft det begge gange....

Du skal passe på dig selv og bette-bebsen, så få ringet:-) Det er VIGTIGT at lytte til sin krop....

Anmeld

28. december 2009

Anonym trådstarter

Så har jeg været ved lægen her i formiddag, og det var som jeg frygtede.

Hun gad ikke engang undersøge mig, det eneste hun tjekkede var min urin, som gav udslag på en blærebetændelse, så nu sidder jeg tilbage med en tom fornemmelse og en æske piller...

Anmeld

28. december 2009

oo

så skal du sgu have en ny læge! man skal ikke gå rundt og være nervøs for at ringe til sin læge hvis man syntes der er noget unormalt - uanser om man er gravid eller ej!, og man skal ikke sidde tilbage med en følelse af, at de ikke gør deres arbejde ordentligt og tager deres patienter alvorligt!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.