dr vært kollapset

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

505 visninger
4 svar
0 synes godt om
27. december 2009

Becks

Hejsa..

Ved ikke om I kan huske i Maj måned, at Tv avisens vært Line Gertsen på dr1 kollapsede?

Jeg sidder med en veninde og "diskutere" om hende, og nu vil jeg høre jer skønne tøser, om I kan finde klippet på nettet, hvor hun kollapser? Jeg har prøvet på youtube, men synes ikke der dukker noget op om det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2009

mor_sabina

Tutter skriver:

Hejsa..

Ved ikke om I kan huske i Maj måned, at Tv avisens vært Line Gertsen på dr1 kollapsede?

Jeg sidder med en veninde og "diskutere" om hende, og nu vil jeg høre jer skønne tøser, om I kan finde klippet på nettet, hvor hun kollapser? Jeg har prøvet på youtube, men synes ikke der dukker noget op om det..

Kan man ikke søge på drs hjemmeside?

Anmeld

27. december 2009

Becks

mor_sabina skriver:

Kan man ikke søge på drs hjemmeside?

Der kommer den bare frem med artiklerne.. man kan ikke se deres nyheder længere tilbage end 3 uger

Anmeld

27. december 2009

mor_sabina

Tutter skriver:

Der kommer den bare frem med artiklerne.. man kan ikke se deres nyheder længere tilbage end 3 uger

Så tror jeg jeg fandt opklaringen, der findes vist ingen klip. Kunne finde en debat, hvor nogen sagde at det var under et klip med bendt bendtsen og hun bare vrøvlede, og så bev slærmen orange og de melde tekninsk uheld.

Anmeld

27. december 2009

Becks

mor_sabina skriver:

Så tror jeg jeg fandt opklaringen, der findes vist ingen klip. Kunne finde en debat, hvor nogen sagde at det var under et klip med bendt bendtsen og hun bare vrøvlede, og så bev slærmen orange og de melde tekninsk uheld.

Hmm okay

Men tak for hjælpen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.