21+4 og mange plukveer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.462 visninger
6 svar
0 synes godt om
27. december 2009

Saaby

Er der andre der har haft mange plukveer så tidligt. Jeg arbejder i butik og har ofte travlt, det har ført til en del plukveer i december. Jeg har nu haft fri i nogle dage og det hjalp, men i dag er de kommet igen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2009

frk andreasen

jeg har mange har haft dem siden uge 14.. men det er kun hvis jeg laver en masse og er stresset de kommer hyppige

kram tanja 28+0

Anmeld

27. december 2009

LRJ

mariannesaaby skriver:

Er der andre der har haft mange plukveer så tidligt. Jeg arbejder i butik og har ofte travlt, det har ført til en del plukveer i december. Jeg har nu haft fri i nogle dage og det hjalp, men i dag er de kommet igen.

Jeg har haft mine siden uge 14 ca, og de har været slemme, Og det skal li siges at det eneste jeg lavede på det tidspunkt var at sidde på en kontor stol hver dag og hører på en lærer, Og nu er mine meget slemme.

Men Spørg din Jm om det, Fordi det er forskellig fra person til person hvornår de kommer, og hvor slemme de er

Anmeld

27. december 2009

Saaby

Er der nogen af jer der har talt med lægen om det. Er det noget der gør noget, altså at have så mange plukveer.

Anmeld

27. december 2009

LRJ

mariannesaaby skriver:

Er der nogen af jer der har talt med lægen om det. Er det noget der gør noget, altså at have så mange plukveer.

ja forstoppelse ( det er meget normalt ) kan gøre at du får mange plukveer, Os hvis du har været meget tynd inden du blev gravid, bare ring i morgen til lægen eller Svangre amb og fortæl at du får kraftige plukveer, Så tjekker de for forstoppelse

Begge var grund for jeg fik dem så tidligt som jeg gjorde, nu er det så noget helt andet der gør det  

Anmeld

27. december 2009

kjeldsen

pas på dig selv, opg læs de signaler din krop fortæller dig. Måske du liiige skulle prøve at slappe lidt af. Jeg arb selv i butik da jeg ventede mit første barn. Lige netop butik og jul = stress stress stress...!Så prøv at slappe så meget af som muligt når du har fri... knus

Anmeld

27. december 2009

Muffinmus

ja, stress, forstoppelse og blærebetændelse( som du som gravid IKKE selv opdager da det ikke kan mærkes).

Men de få der er beskrevet her er ikke farligt eller lign.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.