Jeg er ked af det, chokeret og rigtig såret ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

504 visninger
8 svar
0 synes godt om
27. december 2009

CarinaSB

Jeg sad igår og kiggede på profiler på arto .. og faldt over en profil med nogle billeder der virkelig lignede min søn .. Gik ind og kiggede .. og ganske rigtig .. en i min familie havde fandme brugt billeder af min søn som hendes datter .. Jeg var mildes talt chokeret.. Men aller mest såret og følte mig rigtig krænket .. Det er jo min lille dreng jeg har lovet at beskytte mod alt ondt .. Og så sker det .. jeg brød sammen og kunne bare ikk se hvorfor det skulle ske ... og hvordan hun kunne gøre det .. Jeg havde det a h til da jeg gik i seng .. kunne ikk sove og det kunne per heller ikk .. 

Skulle bare lige ud med det .. for har det bare a h til .. kan ikk falde til ro .. går bare og tænker på hvor der ellers er billeder af ham henne ..

Knus en meget såret Carina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2009

Lullaby

Det er da bare og kontakte dit familiemedlem og sige at de billeder skal væk NU!!!

Anmeld

27. december 2009

RumlesMor

Anmeld det til ARTO. Ved ikke lige hvordan ARTO er bygget op, men der må være en mail-adresse du kan skrive til...

Anmeld

27. december 2009

CarinaSB

hun har slettet profilen .. Men syntes stadigvæk at det er at gå langt over stregen .. det kan jeg slet ikk accptere ..  og så regnede hun med at et undskyld ville få mig til at glemme det .. Men nix 

Anmeld

27. december 2009

CarinaSB

RumlesMor skriver:

Anmeld det til ARTO. Ved ikke lige hvordan ARTO er bygget op, men der må være en mail-adresse du kan skrive til...

Det gjorde jeg os .. men hun nåede at slette profilen inden at jeg nåede det ..

Anmeld

27. december 2009

Becks

CarinaSD skriver:

Jeg sad igår og kiggede på profiler på arto .. og faldt over en profil med nogle billeder der virkelig lignede min søn .. Gik ind og kiggede .. og ganske rigtig .. en i min familie havde fandme brugt billeder af min søn som hendes datter .. Jeg var mildes talt chokeret.. Men aller mest såret og følte mig rigtig krænket .. Det er jo min lille dreng jeg har lovet at beskytte mod alt ondt .. Og så sker det .. jeg brød sammen og kunne bare ikk se hvorfor det skulle ske ... og hvordan hun kunne gøre det .. Jeg havde det a h til da jeg gik i seng .. kunne ikk sove og det kunne per heller ikk .. 

Skulle bare lige ud med det .. for har det bare a h til .. kan ikk falde til ro .. går bare og tænker på hvor der ellers er billeder af ham henne ..

Knus en meget såret Carina

Min veninde har prøvet det samme..

Du skal kontakte arto på http://www.arto.com/section/support/?fc=0&tab=2 og så vælg den der hedder kontakt en supporter..

Skriv det profil navnm du har oplevet billederne ved, og at det ikke er hendes billeder, men billeder af din søn..

Det er sgu lavt at gøre sådan noget..

Anmeld

27. december 2009

CarinaSB

Tutter skriver:

Min veninde har prøvet det samme..

Du skal kontakte arto på http://www.arto.com/section/support/?fc=0&tab=2 og så vælg den der hedder kontakt en supporter..

Skriv det profil navnm du har oplevet billederne ved, og at det ikke er hendes billeder, men billeder af din søn..

Det er sgu lavt at gøre sådan noget..

tak for det .. Men kan man godt det når profilen er slettet??

Anmeld

27. december 2009

Becks

CarinaSD skriver:

tak for det .. Men kan man godt det når profilen er slettet??

Hmm, det ved jeg faktisk ikke..

Men profilen er ikke slettet fra Arto før om 14 dage mener jeg det er, så de kan sagtens finde den i deres arkiver.. Prøv og skriv til dem alligevel og forklar hvad hun har gkort, og skriv at hun har slettet profilen, men om det er muligt, at de vil spærre hende IP adresse, så det ikke sker igen, at hun gør det med dine billeder af jeres guldklump..

Knus

Anmeld

27. december 2009

CarinaSB

Ja det er da bestemt et forsøg værd ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.