I år har vi ikke haft mange penge imellem hænderne til julegaver. I Januar fylder Mathias 30 og bilen skal til service så udover børnepengene går til at dække noget så har der også måttes tages af Decemberpengene. Vi har de sidste 3 år hvor vi begge har studeret været spændt meget hårdt for og selvom jeg er færdig så har vi ikke flere penge imellem hænderne fordi at vores tilskud er røget og vi har måttet spendere penge på en bil. Mathias tager de vikartimer han kan men selvom der kommer penge ind der så synes jeg ikke vi har særlig mange.
I år har vi så sparet på julebudgettet. Vi har ikke givet hinanden, mormor osv har fået hjemmelavede fra ungerne og min far har så det samme. I dag spørger han så hvad vi gav ham for han kan ikke finde den. Jeg skriver hvad vi gav og han skriver tilbage om det ikke var fra ungerne?
I sig selv en ganske alm besked men nu kender jeg min far. Og jeg ved at han mener at vi også burde have givet ham.
Spm. er bare hvad jeg skal svare tilbage. Jeg er sur og skuffet og ved derfor at en besked fra mig uden indflydelse fra andre vil afspejle dette.
Men det er jo ikke meningen.
Har i forslag til en evt besked tilbage?
Anmeld