babybutikker i viborg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. december 2009

Mathilde & Frederikkesmor

Ok på den måde

Jamen jeg startede sommeren 08' - ville oprindeligt være færdig i januar 12', men pga. barsel bliver jeg først færdig januar 13' :-)

Er pt. ude i min 2.praktik, som jeg er færdig med d. 29/1.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2009

kjeldsen

jeg er næsten lige startet i Okt. Skal i praktik i den uge du kommer tilbage og så ½ år frem i Stoholm SFO samt 0 klasse..spændende. synes du ik det er hårdt på su?

Anmeld

27. december 2009

Ok, det kan du godt glæde dig til

Jo, det er da hårdt til tider - specielt her op til jul, men ellers klarer vi os fint. Jeg har altid  været under uddannelse og på su imens jeg har haft min datter (hun er idag 5 år), så har aldrig været ude at tjene penge. Havde jeg det, er jeg overbevist om, at det ville have været ekstra hårdt

Heldigvis har min mand en god løn

Anmeld

27. december 2009

kjeldsen

Det er dejligt for jer at han tjener godt! Min Mand er salgschef så han tjer også godt... men ja det er nok det at jeg har tjent gode penge...er virkelig også træt af jeg ikke læste lige da jeg blev færdig med min uddannelse...for siden der har jeg gerne ville være pædagog. Er nu 29 år og har 2 børn.                    

Anmeld

27. december 2009

Jeg har lige tilføjet dig som ven..... har du set det?

Anmeld

27. december 2009

kjeldsen

Ja har lige set det..er endnu ikke så godt inde i det..blev først medlem igår. det er nu en god side... måske jeg kunne blive afvænnet lidt fra facebook nu hehe

Anmeld

27. december 2009

Mussen2

den der kids corner er den god?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.