Slut med sut..........:-) En jule-succeshistorie.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

391 visninger
8 svar
0 synes godt om
27. december 2009

anna-jonas

Ja, ja..............hr. og fru inkonsekvent kunne jo godt..........her i tredje forsøg, med at vænne Anna fra sutten. *klapper lige mig selv på skulderen*

Juleaften kom julemanden jo, og vi havde pænt pakket Anna's ret betragtelige suttesamling ind, så han kunne få dem med hjem, til de nye nissebaby'er..........og Anna kunne få sine julegaver. Det gik bare super...........ingen problemer der. Først da hun kom i seng, blev hun overmandet af det dybeste savn og sorg over de manglende sutter. Jeg lå med hende, og holdt hende i hånden, indtil hun faldt i søvn. Og vi snakkede om, hvor glade de små nissebaby'er var for hendes sutter. Hun græd ikke...............men peb og pjevsede lidt. Det tog maks 10 min. før hun faldt i søvn. Hun ledte i søvne efter dem, men jeg lagde en hånd over på hende, og sagde stille, at sutterne var væk nu, og at hun kunne holde om sin bamse.

That's it.............hun har ikke talt om, eller spurgt efter dem siden.................ER HUN IKKE DYGTIG???? Er lidt stolt af hende.

God jul!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2009

Bondepigen

Jooo, hvor er det et smukt jule eventyr. Hun er bare så sej en prinsesse. Hende kan I da kun være stolte af, synes virkelig det er flot, at hun vil give dem til alle de små nissebabyer.!!

Anmeld

27. december 2009

TbCp

Anna-jonas skriver:

Ja, ja..............hr. og fru inkonsekvent kunne jo godt..........her i tredje forsøg, med at vænne Anna fra sutten. *klapper lige mig selv på skulderen*

Juleaften kom julemanden jo, og vi havde pænt pakket Anna's ret betragtelige suttesamling ind, så han kunne få dem med hjem, til de nye nissebaby'er..........og Anna kunne få sine julegaver. Det gik bare super...........ingen problemer der. Først da hun kom i seng, blev hun overmandet af det dybeste savn og sorg over de manglende sutter. Jeg lå med hende, og holdt hende i hånden, indtil hun faldt i søvn. Og vi snakkede om, hvor glade de små nissebaby'er var for hendes sutter. Hun græd ikke...............men peb og pjevsede lidt. Det tog maks 10 min. før hun faldt i søvn. Hun ledte i søvne efter dem, men jeg lagde en hånd over på hende, og sagde stille, at sutterne var væk nu, og at hun kunne holde om sin bamse.

That's it.............hun har ikke talt om, eller spurgt efter dem siden.................ER HUN IKKE DYGTIG???? Er lidt stolt af hende.

God jul!

Hvor godt! 
Rart at høre at det kan gå så nemt, det giver da håb for at det også vil lykkes her

Min nevø... 3 til feb.... havde også givet julemanden sutterne juleaften. Da han skulle sove havde han spurgt sin mor "mor hvor er Grønland" og hun fortalte at det var langt væk... men han ville altså gerne til Grønland og hente sine sutter  

Anmeld

27. december 2009

MORJESPERSEN

Hvor er det dejligt at høre det gik så let og at hun ikke liger og savner dem for meget.

Her har pigerne opgivet deres flaske fra den ene dag til den anden, jeg blev godt nok meget overrasket for de elskede den bare så højt.. men en aften gad Amalie den ikke og så har de ikke fået siden og de savner den ikke...

Anmeld

28. december 2009

KWL

Tillykke - det er så stort at give sutterne til julemanden. Vi frygtede også når Thea skulle af min sin - hun var SÅ glad for dem og ville helst gå med dem alle sammen i en snor hele tiden. Men en dag ville hun bare ikke have den med i DP og så tog vi den der og siden har hun ikke brugt den. Vi sendte den til Mickey Mouse ( Hun ELSKER ham) og så fik hun en gave tilbage. Så nemt

I julen har vi så besluttet at hun skulle af med bleen. Det er bare gået så godt. Ikke ret mange uheld og hun er så dygtig.

Altså hvor skal de meget igennem her omkring 3 års alderen. Børnehave - af med ble - sut - slut med middagssøvn. De er altså store ting

Men så er det godt vores pus har så dejlige, dygtige mødre

Kristine - der ligenu sidder med et par briller på der mangler en stang!!! Underlig underlig følelse

Anmeld

28. december 2009

anna-jonas

Kristinewl skriver:

Tillykke - det er så stort at give sutterne til julemanden. Vi frygtede også når Thea skulle af min sin - hun var SÅ glad for dem og ville helst gå med dem alle sammen i en snor hele tiden. Men en dag ville hun bare ikke have den med i DP og så tog vi den der og siden har hun ikke brugt den. Vi sendte den til Mickey Mouse ( Hun ELSKER ham) og så fik hun en gave tilbage. Så nemt

I julen har vi så besluttet at hun skulle af med bleen. Det er bare gået så godt. Ikke ret mange uheld og hun er så dygtig.

Altså hvor skal de meget igennem her omkring 3 års alderen. Børnehave - af med ble - sut - slut med middagssøvn. De er altså store ting

Men så er det godt vores pus har så dejlige, dygtige mødre

Kristine - der ligenu sidder med et par briller på der mangler en stang!!! Underlig underlig følelse

Vi prøvede også at tage Anna's ble af, her lige før jul...........men efter 1 1/2 dag, med sjatpisseri i alle kroge, har hun fået den monteret igen. Så prøver vi om en mdr. igen. Hun er jo 3 år og 4 mdr. snart........så vi vil gerne snart slippe for alt det blehalløj.

Hvor gammel var Thea da hun smed sutten??

Kh. Mette

Anmeld

29. december 2009

Barbamama

Nååååårh kan lige se hende for mig.... Det var lidt synd.... (ved godt det skal til. hi hi) Men hvor var hun dygtig. Og hvor er det bare et sødt billede af dine dejlige piger. De er bare glade for hinanden!!!!!

Anmeld

29. december 2009

JustAnotherName

Ej hvor imponerende. FLOT LILLE ANNA - Du er bare super dygtig!

....måske den samme metode kan bruges med samme succes næste år til Bianca ...hvis ikke hun er ovre sutten inden da

Godt gået af prinsesse Anna.
Og  flot hjulpet af farmand og Mette-mor.

Anmeld

4. januar 2010

KWL

Anna-jonas skriver:

Vi prøvede også at tage Anna's ble af, her lige før jul...........men efter 1 1/2 dag, med sjatpisseri i alle kroge, har hun fået den monteret igen. Så prøver vi om en mdr. igen. Hun er jo 3 år og 4 mdr. snart........så vi vil gerne snart slippe for alt det blehalløj.

Hvor gammel var Thea da hun smed sutten??

Kh. Mette

Thea var 2½ da hun smed den - er glad for det gik så smerte frit. Hvordan klare hun det???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.